polar1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 26. Polar1 26. Polar1 Tromsø Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 27. Zimon Bor rett ved Oslo, men støtter at Tromsø får seg bedre fotobutikker! Sambo(kommende kone) er vokst opp i Kroken, så har vært der ett par ganger. Hyggelig sted! Så min støtte er herved gitt! Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 29. Bikeridr, født oppvokst og bor Tromsø Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hehe, noen tromsø-brukere som forsvinner når moderatorene sjekker IP'n til Polar1? Litt vel ivrig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Til info: Jeg kan ikke spore noen dobbeltstemme fra Polar1. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 29. Bikeridr, født oppvokst og bor TromsøSe der, nesten 30% oppslutning bare etter noen timer. Dette går jo unna :-) Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 btw, drar helt sikker med et par kompiser også. borgsol1, hvor er du? og en til som ikke er med i forumet, men for øyeblikket er i HK og handler. (og hvorfor det?) Han betalte 8600 noe for 40D og 17-55 (til sammen) der nede. fytti. JP, kom igjen a. vil kjenne på tingene, Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 AOC mener at Japhanphoto skal til tromsø! Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg tror vi må bestille møbler ganske snart? Does anybody know a good megler? Stephan fra Haugesund-Stavanger ferry Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg tror vi må bestille møbler ganske snart?Gjør det ;-) Vet ikke hvem som er gode meglere innen butikklokaler, kommer jo også an på om dere ønsker frittstående butikklokaler eller senterlokaler. Men jeg vet at det er nokså fine lokaler som er ledige i Strandgt, jeg tror de ville passe godt til en JP-butikk. Pellerin leier ut der, det er et hett tips... Jeg vet ikke hvor store lokaler dere trenger, jeg? Endret 28. april 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg tror vi må bestille møbler ganske snart?Gjør det ;-) Vet ikke hvem som er gode meglere innen butikklokaler, kommer jo også an på om dere ønsker frittstående butikklokaler eller senterlokaler. Men jeg vet at det er nokså fine lokaler som er ledige i Strandgt, jeg tror de ville passe godt til en JP-butikk. Pellerin leier ut der, det er et hett tips... Jeg vet ikke hvor store lokaler dere trenger, jeg? 70-100m2 Gjerne frittstående, så slipper vi den lange åpningstider og %-baserte husleie.. Som dette lykkes, har du vel en øl tilgode :-) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Gjerne frittstående, så slipper vi den lange åpningstider og %-baserte husleie..Jeg tror lokaler i Strandgaten 9 burde passe dere, usikker på om dere kan få leie deler av lokalene eller om dere må ta alt. Er 70-100m2 inkl. lager og produksjonslokale/kontor/bakrom? Her er "prospektet" der: http://www.pellerin.no/ledige_arealer/cms/...ent_artikkel/38 Jeg aner ingenting om priser, så det får dere forhøre dere om i så fall. Edit: Strandgaten 5-7 er også ledig, men de er nok en del større. Edit2: Storgt 33 er også fine lokaler, svært godt egnet til slik formål. Hvordan er det med tanke på prisnivå (470k/år)? http://www.finn.no/finn/b2b/commercialprop...pos=2&tot=4 Endret 28. april 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 31.Sprayman,Bardufoss Lenke til kommentar
RPA Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 32. RPA, Storsteinnes (10mil fra Tromsø) Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nord trenger en fotobutikk. Truls Porsgrunn Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg tror jeg ville siktet mot et sted mellom Nerstranda og domkirka. Eplehuset fant jo et glimrende lokale der tidligere i vinter. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg tror jeg ville siktet mot et sted mellom Nerstranda og domkirka. Eplehuset fant jo et glimrende lokale der tidligere i vinter.Ja. Lokalene til Krogsveen (Storgt. 33) er nok de beste på mange måter. Ellers er det veldig greit med parkering etc. utenfor Strandgt 5-9, i tillegg til at du har senterparkeringen til Nerstranda veldig nært. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Ser her har de flere aktuelle steder. Storgt. 46 er svært sentralt, men antakelig nokså dyrt... Så det er bare å komme, Stephan ;-) Endret 28. april 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå