Gå til innhold

Skattefrådrag ved jobb i nordsjøen?


Zeph

Anbefalte innlegg

Eg jobbar i nordsjøen, og i desse sjølvmeldingstider er det veldig mykje diskusjon rundt kva frådrag ein har rett på. Desverre er det like stor usikkerhet som det er meiningar, enkelte har prata med skattekontoret og fått forskjellige svar.

 

Er det nokre ekspertar her som kan dette og har lyst å forklare litt?

 

Det er i hovudsak snakk om småutgifter, pendlerfrådrag og meirkost reisedager på punkt 3.2.7 som er tema. Eg vil ikkje skrive meir enn eg har krav på, men vil heller ikkje gå glipp av noko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg har skrevet i et tidligere innlegg:

 

Dersom du pga hensyn til arbeidet må bo utenfor hjemmet, gis det fradrag, jf. skatteloven (sktl.) § 6-13(1). Dersom kan gå god for å ha hatt større kostnader, kan du kreve fradrag for disse, jf. sktl. § 6-13(1).

 

Du kan også få fradrag for det beløpet som overstiger kr 12 800 mtp.reise mellom hjem og arbeidssted, jf. sktl. § 6-44.

 

For deg er særlig takseringsreglene (taks.regl.) § 1-3-2 og § 1-3-7 relevante.

 

Du kan i tillegg kreve fradrag for småutgifter, jf. taks. regl. §1-3-7. Denne er satt til kr 40/døgn.

 

 

Det er viktig å notere seg at dette gjelder kun dersom, du av hensyn til arbeid må bo utenfor hjemmet.

 

Dersom du jobber og bor borte 5 dager pr. uke, vil dine fradrag, jf. henvisningene ovenfor, være:

 

5 * kr (169 + 40) * antall jobbeuker.

Endret av lpride
Lenke til kommentar

Angåande dei 40 kronene: Eg har lese på ein forklaring frå ligningssjefen at det gjaldt utgifter til telefon og avis, noko me har gratis her ute. Har ein då krav på det?

 

Pendlerfrådrag (169): Gjeld det uavhengig av om ein bur kostnadsfritt? Me betaler skatt på maten, det er einaste utgift her ute som er innbakt (eller utbakt :p) i løna. Kva er forresten grunnlaget for at akkurat satsen 169,- er valgt?

 

opphold på hotell når frokost ikke inngår i prisen for rommet kr 460

opphold på hotell når frokost inngår i prisen for rommet kr 385

opphold på pensjonat o.l. (uten egen kokemulighet) kr 261

opphold på hybel/brakke (med kokemulighet) og privat overnatting kr 169

 

På skatteetaten sine nettsider står det at du ikkje skal betale skatt på mat om du tener under 600 000, det refereres til post 2.1.1, er det noko ein kan skrive i tillegg?

 

Takk for svar så langt. :thumbup:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...