Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hoste om kveldene

Timeo

Anbefalte innlegg

Jeg og sønnen min har hatt hoste om kveldene i omtrent en uke nå, hoster litt om dagen også, men for det meste er det om kveldene når det blir mørkere og kaldere, en ganske tørr hoste, men den er ikke sånn kjempe-ubehagelig og den er der ikke hele tiden. Bør jeg oppsøke lege, eller er det bare en slags forkjølelse som vil gå over av seg selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_bjarte_*
Jeg og sønnen min har hatt hoste om kveldene i omtrent en uke nå, hoster litt om dagen også, men for det meste er det om kveldene når det blir mørkere og kaldere, en ganske tørr hoste, men den er ikke sånn kjempe-ubehagelig og den er der ikke hele tiden. Bør jeg oppsøke lege, eller er det bare en slags forkjølelse som vil gå over av seg selv?

kan være at det er kulda som får noe i huset til å reagere. tenkte først på støv, men er rart hvis det ikke skjer noe når det er varmt. det er og rart at dere ikke hoster så mye iløpet av dagen. jeg ville oppsøkt lege for å finne ut av det. det er det sikreste. man vet aldri ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...