Pluggen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg skal strekke kabler i bilen min, men lurer på litt tips.. Skal ha 4 forsterkere baki bilen, der en skal drive frontsett og bakhøytalere. Planen er egentlig å ha 3x 16m2 og en 8m2, fra batteri til bagasjerom, og lurer litt på hva slags sikringsholder jeg skal bruke på detta. Hadde vært greit å slippe 4 sikringsholdere forran i motorrommet, og hittil har jeg bare sett sutomatsikringer med 4x30amp. Noen tips ang. en bedre patent? Mvh Pluggen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Funker det ikke å dra en ledning fra batteriet å splitte denne i bagasjerommet da? Å bruke en stor sikring? edit: nettet henger i dag ja.. Endret 27. april 2008 av daruu Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvorfor ikke bare strekke en på 50mm2? Du kan jo sette en splitter bak. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Greia er at jeg har disse kablene fra før, så tenkte å bruke de så jeg kan bruke penger på andre ting til bilen min Har litt lyst på 50m2, men er dyrt og vanskelig å trekke Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 500kr og sparer deg for kabel rot og masse sikringer. http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=1905 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Takker Ingen dum idé, så da får jeg se hva jeg gjør, men om noen skulle komme på noe snart, så si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå