Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har ei vennine. Hvor gode venner vi er, er jeg ikke helt sikker på nå. Jeg ble kjent med henne i sommer, og ble ganske gode venner. Vi kunne liksom snakke sammen om det meste, jeg stolte på henne og var åpen mot henne, og hun det samme mot meg. Når jeg ringte ble hun alltid glad, og vi var sammen mange ganger i uka. Selvfølgelig måtte jo jeg utvikle følelser for denne jenta, men jeg bare ignorerte følelsene fordi jeg ikke ville sette vennskapet på spill i og med at hun var en veldig nær og god venn. Og ja, det som bare måtte skje skjedde jo selvfølgelig. Vi dro endel på fester sammen og hun elsker jo å flørte med andre gutter, spessielt når hun er full. Jeg blir jo selvfølgelig sjalu og ja. Men det gikk liksom greit, tenkte hun ikke mente noe med det uansett å sluttet å bry meg så mye om det. Helt til vi bare jeg og henne skulle på fest aleine sammen, uten noen av våre felles venner. Når vi kom virket som hun begynte å få interesse for en annen gutt, noe hun også sa til meg, hun sa ikke at hun var interissert men at hun ville rote med han den kvelden. Hun hang liksom rundt han hele kvelden og virket som hun bare ignorerte meg. Hun snakket nesten med alle de andre på festen som hun knapt kjenner, men MEG ofret hun såvidt et blikk. Jeg ble ganske lei, vi skulle liksom dra på fest sammen og hun gleda seg så mye så gir a bare faen. Så jeg sa at jeg tok turen hjem. Hun og en kompis av meg ble med hjem for å sove hos meg. Når vi kom til meg var tydeligvis jeg den eneste som var trøtt. Jeg la meg til å sove mens jeg fikset sengeplass til dem, mens de prata sammen. Etter rundt en time våkner jeg og da ligger de faen meg i samma seng og prater sammen, i en enkeltseng. Jeg gadd ikke å si noe å bare sov videre. Når jeg prata med han kompisen min neste dag sa han at de hadde hatt sex. Hva faen liksom? På samme rom mens jeg ligger og sover ved siden av. Jeg stolte ikke helt på det han sa, så jeg spurte hu vennina mi om det var sant, noe hun sa det ikke var. Så jeg viste ikke hva jeg skulle tro, men det gikk vel et par uker så innrømte hun det. Når hu juger meg opp i tryne sånn blir jeg sur, jeg mista mye respekt for henne, og har kanskje vært litt sur/grinete mot henne i det siste. Det er lenge siden denne episoden skjedde men jeg er fortsatt litt sur på henne. Vi er fortsatt litt sammen da vi har mange felles venner, men jeg har vært litt sånn overlegen mot henne. Når hun snakker til meg svarer jeg kort og virker veldig uintressert og jeg overseer/ignorerer henne endel. Jeg synes jenta er grei og vil være en god venn med henne, men når jeg tenker tilbake på det som har skjedd så får jeg bare lyst til å gi faen i henne og aldri snakke med henne mer. Det går veldig i berg og dalbane, noen ganger er jeg hyggelig, men plutselig blir jeg i sånn humør at jeg bare gir faen i henne. Klarer ikke kontrollere det så veldig, er ikke så lett å være snill og glad når du har mest lyst til å drepe jenta. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg kan ikke holde på sånn som jeg gjør nå. Når hun ringer meg så tenker jeg bare YES! inne i hode, men alikevel er jeg sur/overlegen når jeg tar telefonen. Jeg veit at neste gang vi møtes kommer jeg til å ignorere henne helt, jeg gidder ikke hilse på henne, jeg sier ikke hadet, ringer hun å spørr om vi skal finne på noe sier jeg bare at jeg ikke gidder. I starten var jeg ganske lei meg, men nå bryr jeg meg ikke så mye lenger... selv om jeg innerst inne vil at vi skal være gode venner Hun veit ikke at jeg har hatt/har følelser for henne, men hun viste jævli godt at jeg hadde noe imot at hun hadde sex med kompisen min. Alikevel gjør henne det, men det verste er jo at hun gjorde det hos MEG. I tillegg til at hun ditcha meg for den random tullingen hun absolutt skulle rote med, og dette har skjedd flere ganger og jeg har sagt ifra og hun lover å skjerpe seg hver gang.... Lenke til kommentar
citronen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du KAN jo bare ta fullstendig avstand fra a. Det KAN jo være en måte å si hva du mener. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Virker nå som du er usikker på hvor du har henne. Siden du både liker henne og vil drepe henne, det er en dårlig kombinasjon. Er nok på tide å velge om du er interessert eller ikke. Bedre å tilgi og beholde ho som venn, og intet mer. Da kanskje det blir ro i deg også, og at du klarer å finne ei anna jente som du faktisk klarer å stole på Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er usikker på hvor jeg har henne. Noen ganger kysser hun og klemmer meg og sier hun er glad i meg, andre ganger overser hun meg nesten bare. Mulig dette er et resultat av hvordan jeg har vært, hva vet vel jeg.... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tja. Her vil jeg si at du har 2 muligheter 1. Du kliner til, forteller hvordan du føler det for henne, at du gjerne vil være noe mer enn venner. Hvis hun ikke er interessert i det, så er det jo opp til deg å eventuelt høre om dere ihvertfall kan fortsette å være så gode venner som dere en gang var. 2. Du bare driter i hele dama. Hvis hun visste såpass godt at du ikke likte at hun rotet med andre/til og med hadde sex med en kompis av deg, så er hun nok ikke så mye til å stole på. Ihvertfall virker det som om hun gir en god faen i dine meninger av og til her. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du kan jo ikke forvente at hun skal leve etter dine regler når hun ikke en gang vet hva de går ut på. Hadde hun visst hvordan du følte for henne kan det jo faktisk hende at hun hadde tatt mer hensyn til deg... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 C'est les femmes. Soleis gjeng det når du lèt jenter diktere dine handlingar. Ikkje føy deg etter henne; du er mannen so om det skal vere noko, so skal det vere omvendt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har driti i henne ganske lenge, hun har spurt meg x antall ganger om det er noe galt, men jeg sier nei vær gang. Ser ut til at hun gir litt faen nå også. Så da bare lar jeg det gå Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Eller jeg vet ikke, jeg vil jo være god venn med henne, men er fortsatt "sur" på henne pga det som skjedde, selv om hun sier hun angrer osv... Føler jeg kanskje ødelegger et vennskap for veldig lite her, og sånn som det er nå snakker hun nesten ikke til meg, noe som mest sannsynelig er fordi jeg nesten alltid later som jeg ikke hører uansett. Men hvis jeg plutselig begynner å ta insiativ igjen blir vel det litt rart eller? Vi skal på fest sammen imorra, burde jeg prøve å ordne opp da eller? Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har driti i henne ganske lenge, hun har spurt meg x antall ganger om det er noe galt, men jeg sier nei vær gang. Ser ut til at hun gir litt faen nå også. Så da bare lar jeg det gå sikkert lurt, støtter kanonkent sine 2 alternativer. velg 1 eller 2. Men hvis hun ikke hadde peiling på at du likte henne/ville være mer enn venner , litt rart egentlig for man skulle jo tro at du ufrivillig ga noen hint når du var med henne. Så kan du ikke klandre henne for at hun sikklet etter han karen på festen, hun ville gjerne ha din mening om han så ut til å være noe til kar akkurat som hun ville spurt sine veninner til råds. Når du sier at hun "sa det til deg". men den episoden med kompisen din, rett ved siden av deg, og å lyge om det var ikke noe en god venn gjør, verken for en venn eller mer enn venn. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hun ville ikke at noen skulle vite det, det var ikke han hu sikla etter hun hadde sex med. Noe jeg forsåvidt skjønner. Men jaja.. får se hva jeg gjør Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har driti i henne ganske lenge, hun har spurt meg x antall ganger om det er noe galt, men jeg sier nei vær gang. Ser ut til at hun gir litt faen nå også. Så da bare lar jeg det gå Sats på at hun spør igjen, og fortell henne hva du synes er "galt". Uten å anklage henne for å ha gjort noe galt, for det er vel egentlig ikke så rart at single folk har seg når de er kåte, og hun vet antakeligvis ikke noe om følelsene dine. Så får du de hvordan hun tar det. vanligvis er man jo gjerne forsiktig med å legge an på venner fordi man er redd for å ødelegge vennskapet, men det trenger vel egentlig ikke du å tenke så mye på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå