Gjest Guest_Anonymer_* Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei, jeg har god kontakt med en jente på MSN. Vi har møttes ved noen anledninger osv. Vi hadde en hyggelig samtale, helt til jeg selvfølgelig måtte si at jeg faktisk likte henne, og at jeg kunnet komme med endeløs med kompemanger, at hun var sjarmerende osv. Hun holdt på å skrive masse forskjellig, men endte med at hun ikke skrev det. Til slutt, etter en halv time, logget hun av? Har jeg drette på draget nå? Helvette.. Hva burde jeg gjøre for å gjøre det gått igjen? Har skaden allerede skjedd? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Herregud gutt! Fysikkens første lov er gitt ved at du ALDRI sier hva du mener! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ikke vær flau over det godt mulig hun føler det samme, nå må du bare vente på hennes trekk. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gjort er gjort, ikke noe å tenke på, men ta lærdommen med videre. _Kan_ hende hun er litt usikker på hva hun synes om deg og venter litt med å si det til det også, det var uansett ikke spesielt voksent gjort. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 No har du brent deg, so no er du klar for å lære av dine feil. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonymer_* Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg tror jeg hadde litt flaks... Hun snakket til meg igjen i dag. Hun sa at hun beklaget at hun logget av uten å si noe (WTF? var jo faen min feil). Men i allefall vi er da på talefot igjen... OG det er godt for meg.. >.< Men takk til Blåbær for støtten, og alle andre for "konstruktiv kritikk" Flaks:D Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hold on... Så hun tok ikke opp det du sa til henne? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 No har du brent deg, so no er du klar for å lære av dine feil. her passet jo faktisk avataren din :!: sry for OT Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Typisk det der. Ho blir sjokka og gjør rare ting før roer ho seg og ser positivt på det. Alle liker jo å bli likt, så hold an litt og se om ho viser interesse for deg. Om ikke så fokuser på neste, kjedlig å like ei som ikke føler det samme, spess når dem ikke kan avslå først som sist. Been there, done that Endret 29. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå