Xecuter Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Har et python-skript som jeg kjører for at jeg skal kunne bruke media-tastene med Amarok. Hvis jeg kjører "python gnome_media_keys.py" i "Kjør program"-dialogen (Alt + F2) så tar python opp all prosessorbruk! Men kjører jeg "python gnome_media_keys.py" i en terminal så funker alt helt fint. Hvorfor det? Endret 28. april 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men det finnes et annet script for gnome multimediataster i amarok. Du kan laste ned nye scripts i script tool i amarok. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Takker! Endret 28. april 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Var ikke mange månedene siden jeg så dette amarok scriptet også. Da hadde jeg sittet et halvår uten media-knapper Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Men jeg må jo drive å slå på dette skriptet hver jævla gang jeg starter Amarok! Hvordan fikser jeg at dette står på hele tida? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Har ikke amarok.desktop, trykker en knapp på keyboardet som kjører amarok. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Da kan du Lage et script som starter begge programmene, kalle det amaroak og putte det et sted i $PATH før den virkelige amaroak. Husk å skrive full sti til amaroak i skriptet ditt for ikke å lage en uendelig løkke. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Hva mener du med begge programmer og amaroak? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Det jeg tenkete var at du lager et script ca. som dette: #!/bin/bash sleep 10 && /path/to/python_script & /path/to/amarok $@ og putter det et sted i $PATH $> echo $PATH som ligger før der amarok ligger $> which amarok Endret 1. mai 2008 av LessThanJake Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Hvor i f*** finner jeg dette skriptet? Finner det ikke i /usr/share/apps/amarok/scripts. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) ~/.kde/share/apps/amarok/scripts? edit: feil i stien Endret 1. mai 2008 av anders iver Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Niks dette funker ikke! Skriptet sluker fortsatt all CPU-en min! Skjønner ikke dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå