bkf_94 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 For ca 5 månder siden betalte jeg med kreditkort for en måned på Xbox live ( før noen spør, Ja! Jeg er sikekr på at det var for en måned) Nå er 5 månder gått og jeg har kun betalt en gang og har fortsatt adgang Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det er antakeligvis slik at de trekker deg hver måned? Og brukte du ditt eget kort? Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er antakeligvis slik at de trekker deg hver måned? Og brukte du ditt eget kort? Ohh snap. Tror ikke han var klar over den der. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Oooooohohohoo... Endret 1. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Det er antakeligvis slik at de trekker deg hver måned? Og brukte du ditt eget kort? De trakk meg bare en gang, hadde de rukket meg flere ganger hadde jeg meket det Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 vis du er født i 94? hvordan kan u da få eget visa kort?? må du ikke være 18 for og ha det for at du kan kjøpe bare 1 mnd på xbox live da?? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Man kan få VISA før man er atten, så lenge det er debet-kort (IKKE kreditt) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Trur du må sjekke nettbanken ein gang til, når du bestiller eit abonnement med kredittkort, om det er 1, 3 eller 12 månader, inngår du ein avtale om fast trekk, det står i avtalevilkåra. For å oppheve abonnementet må du ryngje til MS. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeppis! Det er sant det. De trekker gutten for hver måned. Blir selv trukket for spillinga. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Heldig du. Jeg har betalt for XBL i flere år uten å faktisk ha det. (Ikke spør hvorfor jeg ikke har gjort noe med det enda) EDIT: Ikke så heldig allikevel etter at jeg leste gjennom hele tråden Endret 12. mai 2008 av Points Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Eg har hatt mitt abonnement i nokre månader no, men kjem nok til å sei det opp, er ikkje så viktig med XBL for min del. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Viktig for meg. Spiller bare spill jeg vet jeg spiller over lengere tid. Feks Halo3 (mye morro), CoD4 (kjedelig, men artig). Ellers så er jeg omtrent ny på fronten. Kjøpte Naruto seff, og Ace Combat 6 som var en selvfølge ettersom de andre var konge på PS1... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå