ekwathne Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Går det ann og installere Windows XP på PS3? Siden det fungerer med Linux bør det vell gå med XP også, eller? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nei, Grunnen for at Linux går er fordi det er powerpc versjonen som blir brukt. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tja. Jeg er ikke helt sikker, men går det ikke an å installere både XP og Linux, og så kjøre XP via Linux eller noe sånt? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Trur jeg har sett noe på youtube en gang, men det var sikkert noe fake (?) Søk sjøl ... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Vet ikke men kanskje dette? (http://psubuntu.com/forum/viewtopic.php?p=8364#8364) Plis se mitt spørsmål under også takk I stedet for å lage en ny tråd så poster jeg en her om det er greit. Siden man kan kjøre Ubuntu og alle slags linux på ps3. Er det da mulig å bruke mkv filer med subtitles? Siden dette da ikke er ps3 men linux pc aktig? Ihvertfall .avi filer med subtitles? (ikke hardcore altså) Endret 27. april 2008 av gamerman Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tja. Jeg er ikke helt sikker, men går det ikke an å installere både XP og Linux, og så kjøre XP via Linux eller noe sånt? Ja, Wine eller kva det no heiter inni linux. Men du har 256mb ram til linuxen, så skal vel wine ha litt... og kor masse ram har du da igjen til XP? ca ingenting!... Det går, men det er ubruklig! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Merkelig at Sony ikke installerte 512 eller 1gb ram når de først var så godt i gang. Hva er grunnen til det tror dere? Endret 28. april 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå