vargaz Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Skal til å kjøpe to nye datamaskiner igjen, prisklassen er 5-6 tusen. Kan dra litt opp om det virkelig er verdt det. Har sett meg ut et intel system. Det som trengs er; CPU, Minne, Hovedkort, PSU, Skjermkort. Noen som har tips til hva jeg skal kjøpe? har peiling selv, er litt usikker på valg av HK, men er veldig interesert i å se hvilke valg dere tar. Disse maskinene skal det spilles på, link gjerne til Prisguiden. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 forslag kabinett med PSU Lenke til kommentar
Feil Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ville bytta ut prossesoren med en E8400, egentlig. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Kabinett med PSU er forsovidt greit, så lenge at PSU'en er av høy kvalitet. Harddisk trenger jeg fortsatt ikke, selv om det er jævli billig. Ble litt lite minne og jeg lurer på om kanskje GF9600GT er et like bra valg til skjermkort, noen som har noen innspill, evnt flere forslag? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Hadde håpet at flere kunne kommet med noen innspill, ser bla. etter et godt hk til rundt 1000 lappen.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Har det selv, men har hatt det en stund nå, lurer på om det kanskje er lurere å invistere i et nyere kort, men det blir asus p5k om ikke noen andre kommer med noen overbevisene forslag i løpet av de neste timene. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Slik ser handlekurven min ut nå, like før jeg bestiller. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=68528 Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva med Abit IP35 Pro? Det jeg har lest om det har vært utelukkende positivt... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Ja, men er det noen her som har erfaringer med noen kort de vil dele? kom gjerne med linker ChristianHA Endret 30. april 2008 av vargaz Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Et spørsmål til, ettersom at ddr2 er så billig, vil det ikke være en fordel å sette inn fullt med minne med engang? noen som har forslag til 2gb brikker som er gode? Lenke til kommentar
viktor_fa Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 De minnebrikkene du har valgt ser bra ut de, men støtter hovedkortet pc8500? Noe du kan gjøre er å kjøpe et hovedkort med støtte for SLI (https://prisguiden.no/product.php?productId=58671) hvis du har tenkt til å oppgradere til 2 skjermkort senere. Har selv Q6600 og P5K-hovedkort, og har klart å klokke til litt over 3GHz stabilt uten å ordne på spenninger o.l. Men du burde kjøpe en annen cpu-kjøler hvis du skal overklokke, f eks. Zalman eller Noctua Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Regner med spenningen din står på auto da, da blir den kunstig høy. Uansett, var minne brikker jeg lurte på i denne omgang, kjølere har jeg kontroll på. Hovedkort er så og si bestemt til ASUS p5k, trenger ikke sli. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ville bytta ut prossesoren med en E8400, egentlig. Er klart den er bra.. Hvis du har tid å vente i laaang tid på å få den Tar veldig lang tid før du får denne. Bestilte for 3-4 uker sia, og ETA fortsetter bare å bli forskyvet. Bare måtte si det så du er klar over det hvis du ikke har bestilt og har tenkt å gå for den EDIT: Sikkert mye skrivefeil. Trøøøt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Har ikke bestilt E8400, kommer heller ikke til å bestille en slik en. Blir quad-core, men det var jo det minne jeg lurte på da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå