hans94 Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Hei har tenkt til å kjøpe meg dette headsettet, men jeg lurer på hva som er forskjellen på Denne og Denne som dere sikkert ser så står det "SteelSeries 5H v2 m/mic" og "SteelSeries 5H v2 m/mic USB" Hva vil det si, Kan jeg ikke koble den til USB? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 USB versjonen har "- USB soundcard with 7.1 virtual surround". Det er derfor den kobles til via USB. Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Takk for svar! Hvor kobler man til vanlig inn hodetelefonene og mic'en? Takk for svar Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 kobler det bare inn i den vanelige lydutgangen til datan. Jeg vet ikke helt hvor bra det USB lydkortet er, men jeg kjøpte hvertfall den vanelige versjonen som er en del billigere. så lenge du har et greit llydkort er det nok ikke noe problem. 5H er et veldig bra headset, men det funker _bare_ til spilling. Det har rett og slett helt feil lyd for musikk, så da er en billig PortaPro bedre Men hvis du skal ha et headset til spilling er dette top. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Takk for svar! Hvor kobler man til vanlig inn hodetelefonene og mic'en? Takk for svar , på USB versjonen går alt over 1 usb kontakt... den andre er som vanlig headsett som tidligere påpekt. ) Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Takk for all hjelp! ser ut som et bra headset så tror jeg går for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå