XDeaDeadeye Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da var 300 parodien sett, men må inrømme jeg ble ganske skuffa. Filmen var en smørje uten endestykke fra begynnelse til slutt. MEN det var faktisk noen relativt morsome segmenter i filmen som trekker litt opp. uten å si for mye rundt det (dere kan se det selv:p ) hva syns dere som har sett den, om det er noen andre der ute? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Epic Movie var jo litt grei, men dette var noe møl. Flere skuespillere som ikke burde assosieres med den filmen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da var 300 parodien sett, men må inrømme jeg ble ganske skuffa. Filmen var en smørje uten endestykke fra begynnelse til slutt. Overraskende. Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Da var 300 parodien sett, men må inrømme jeg ble ganske skuffa. Filmen var en smørje uten endestykke fra begynnelse til slutt. Overraskende. Får håpe det samme ikke skjer med Superhermovie, er vel samme sjanger? Ser jo genial ut! Endret 27. april 2008 av karlsn Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Slike filmer blir ikke bra uten Leslie Nilsen og/eller Charlie Sheen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Super movie er elendig, nesten like dårlig som Meet the Spartans. Men Meet the Spartans har bare masse dritt samlet sammen i en film som ikke gir noe mening. Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Super movie er elendig, nesten like dårlig som Meet the Spartans. Men Meet the Spartans har bare masse dritt samlet sammen i en film som ikke gir noe mening. you've got it just right!! Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Huff og huff - til alt som har med parodifilmer å gjøre nå til dags. Æsj. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Epic Movie var jo litt grei, men dette var noe møl. Flere skuespillere som ikke burde assosieres med den filmen. Jeg syns at Epic Movie var verre, den lo jeg ikke av én eneste gang. Men når jeg så Meet the Spartans lo jeg når de skulle ha battle, satt på Xerces-remix og begynte å breake. :!: Syns ikke at Carmen Electra skulle rota seg borti det her. Ikke fordi hun ikke passer til en dum og (drit)deilig roller som dette, men fordi hun er med på for mye sånne ting som det her. Vi kan jo ikke rissikere å bli lei Carmen Electra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå