Lurifaxx1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Etter jeg ble lurt fredag av en kompis med at han endret nummeret på noen innpå mobilen min så må jeg ta hevn. Jeg skal ikke si hva han gjorde, men dette slipper han ikke unna med. Det jeg trenger hjelp til er en prank, jeg skal helst lage 2 stk som skjer samtidlig. Det første jeg har tenkt er på mac'en hans, som han er drit glad i. Hva tror dere om cracked screen? problemet er at det er en bærbar og kan ikke unplugge tastaturet\musa vet dere noe så kom med forslag! prank nr 2 skal være noe med mobilen, en grusom melding fra kjæresten eller familien. Har dere noen forslag så kom med de. Er det noen dere har lurt så smekk inn hva dere gjorde! Han slipper ikke unna! Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan bare komme med noen payback tips Keylogger på pc`en hans. Hvis du har nettby, så bestiller du nettby max til deg selv med hans mobil Hvis du snuser, så kan du gi han brukt snus. Få med dama hans på en spøk og si at han har herpes elr no, eller lån mobilen / msn hans og fortell dama hans det (kanskje litt stygg denne her da....) Photoshoppe en bilde av han med noe/noen andre/ennet ( bare fantasien setter grenser ) Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Send en sms med et navn du bestemmer sjøl. Finn ut hva han kaller dama si for, så velger ud bare dette navnet på den sida u sender sms fra. finn på noe bra på meldinga, så svaret han gir tilbake gjør dama sjokkert elns. lykke til Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du kan sende ham luresms, på LureSMS så gjør de akkurat dette. Vurderte en stund selv og de har veldig mye bra. Lykke til. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Lei en liksom torpedo på han Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Så mange bra forslag her... Jul han opp og sett han på toget! Hoho! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sjenk han helselaus, skamslå han og ring han dagen etter på: -Hey fucker, you fell. Priceless Carlos Mancia er kongen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå