Doffen28 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hmm må nok ner te gamezone i stavanger i kveld....... regne med de e utsolgt i heile byen te den tiå eg e ferige på jobb:P Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det mange arbeidsledige her? Eventuelt mange som faktisk har tenkt å kjøpe spillet kl. 24.00, for å så dra hjem og spille hele natta? Forstår ikke dette helt.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 De vil vel kanskje sikre seg det, så de ikke kommer til utsolgte butikker i morgen:) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 De vil vel kanskje sikre seg det, så de ikke kommer til utsolgte butikker i morgen:) + at det er vel ingen som har sagt de skal spille hele natta? For meg kunne jeg gjerne gjort det, da jeg går skole og ikke arbeid i ukedagene... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sitter her og klemmer på mitt eksemplar av GTA4. men er ikke ferdig på jobb før 23:00 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er i full jobb, men har fra i dag av 14 dager fri.. and nothing else to do at the moment! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det mange arbeidsledige her? Eventuelt mange som faktisk har tenkt å kjøpe spillet kl. 24.00, for å så dra hjem og spille hele natta? Forstår ikke dette helt.. Det er vel heller det at det er mange som går på skoler som VGS her, og én lusen skoledag er lett å ofre bare for å spille GTA IV så fort som bare fasan. Jeg tar i hvert fall 09-bussen til Drammen i morgen tidlig uten dårlig samvittighet, håper ikke jeg er alene. Eller egentlig jo, for da øker sjansene for at jeg får en kopi ved åpningstider. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er dere sikkre på at Game i oslo ved KJgate er åpent 24.00? Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 somsagt.. ska bare ner å sikkra meg et eksemplar.... så eg kan begynna å spela d itte jobb i mårå....... for eg slutte ikkje jobb før hal 4 så då e d nok tomt overalt, men sko eg ikkje få d i kveld.. så sko kånå ut å sikkra d te meg i mårå når butikkene åpne:) Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Herregud, snakk norsk mann! hehe Lenke til kommentar
master_al Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) somsagt.. ska bare ner å sikkra meg et eksemplar.... så eg kan begynna å spela d itte jobb i mårå....... for eg slutte ikkje jobb før hal 4 så då e d nok tomt overalt, men sko eg ikkje få d i kveld.. så sko kånå ut å sikkra d te meg i mårå når butikkene åpne:) Gidder ikke å lese det,er uforståelig. Endre posten din til noe vi faktisk kan forstå uten å måtte tyde det Endret 28. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg drar snart til butikken for å hente mitt eksemplar, og det blir spilling hele natten med en kompis før vi går på jobb klokken 6 Så kommer man hjem i 17 tiden, og da er det middag og spillings før man legger seg Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg drar snart til butikken for å hente mitt eksemplar, og det blir spilling hele natten med en kompis før vi går på jobb klokken 6 Så kommer man hjem i 17 tiden, og da er det middag og spillings før man legger seg glad jeg ikke er den eneste som kombinerer jobb og natt spilling Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Trenger ikke flere kommentarer på hvor uleselig innlegg i dialekt er. Samtidig minner jeg om retningslinjene, som sier at vi skal skrive bokmål eller nynorsk på forumet. Vær vennlig å rett dere etter dette, så er det lettere å gjøre seg forstått, unnga misforståelser, irritasjoner og lignende. Da dette innlegget går som moderatorinnlegg, skal det heller ikke kommenteres i tråden. Spørsmål eller tilbakemeldinger om/på moderering kan sendes på PM. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tør jeg tippe på en 10/10 fra gamer.no også? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tør jeg tippe på en 10/10 fra gamer.no også? Noe annet ville vært idiotisk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Hvorfor? Bare fordi alle andre elsker det må ikke de det. Endret 28. april 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg håper (selv om det er litt naivt) at anmeldelere gir det de mener spillet skal ha, og ikke det de føler de må gi det. Jeg vil gjerne vite om negative ting. Det er sikkert massevis. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jo... Hvorfor? Bare fordi alle andre elsker det må ikke de det. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Uff, fikk ikke mekka meg en kopi av spillet Joda, kan ikke vente til å putte det i 360ien Endret 28. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg