Gå til innhold

Førsteinntrykk: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mange arbeidsledige her? Eventuelt mange som faktisk har tenkt å kjøpe spillet kl. 24.00, for å så dra hjem og spille hele natta? Forstår ikke dette helt..

Det er vel heller det at det er mange som går på skoler som VGS her, og én lusen skoledag er lett å ofre bare for å spille GTA IV så fort som bare fasan. :) Jeg tar i hvert fall 09-bussen til Drammen i morgen tidlig uten dårlig samvittighet, håper ikke jeg er alene. :wee: Eller egentlig jo, for da øker sjansene for at jeg får en kopi ved åpningstider.

Lenke til kommentar

somsagt.. ska bare ner å sikkra meg et eksemplar.... så eg kan begynna å spela d itte jobb i mårå....... for eg slutte ikkje jobb før hal 4 så då e d nok tomt overalt, men sko eg ikkje få d i kveld.. så sko kånå ut å sikkra d te meg i mårå når butikkene åpne:)

Lenke til kommentar
somsagt.. ska bare ner å sikkra meg et eksemplar.... så eg kan begynna å spela d itte jobb i mårå....... for eg slutte ikkje jobb før hal 4 så då e d nok tomt overalt, men sko eg ikkje få d i kveld.. så sko kånå ut å sikkra d te meg i mårå når butikkene åpne:)

Gidder ikke å lese det,er uforståelig. Endre posten din til noe vi faktisk kan forstå uten å måtte tyde det :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Jeg drar snart til butikken for å hente mitt eksemplar, og det blir spilling hele natten med en kompis før vi går på jobb klokken 6 :) Så kommer man hjem i 17 tiden, og da er det middag og spillings før man legger seg :D

glad jeg ikke er den eneste som kombinerer jobb og natt spilling ;)

Lenke til kommentar

Trenger ikke flere kommentarer på hvor uleselig innlegg i dialekt er. Samtidig minner jeg om retningslinjene, som sier at vi skal skrive bokmål eller nynorsk på forumet.

Vær vennlig å rett dere etter dette, så er det lettere å gjøre seg forstått, unnga misforståelser, irritasjoner og lignende. :)

Da dette innlegget går som moderatorinnlegg, skal det heller ikke kommenteres i tråden. Spørsmål eller tilbakemeldinger om/på moderering kan sendes på PM.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...