Gå til innhold

Førsteinntrykk: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Jeg har "heldigvis" feber i 40, så det blir nok gaming på meg resten av uka :) men, så kommer jo det vonde valget da når man har alle nestegenerasjons konsollene... PS3 eller X360? :S tror jeg nok skal gå for 360, men GTA hører simpelthen bare i Playstation kontrolleren. (no offence hvis noen mener noe annet..)

Du går jo så klart for den konsollen som enten passer best for deg, faller deg best i smak, eller den som det rett og slett er best på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har "heldigvis" feber i 40

På følelsen at det der blir jævla smitsomt denne uka

Men det er sant da :p det dumme er at jeg skal opptre med band på natt til 1. mai arrangemant her jeg bor, så er ikke noen særlig vinn/vinn situasjon å være sjuk nå.

Lenke til kommentar

Gliste fra øre til øre når jeg så GT videoreviewen.

Men personlig synes jeg aldersgrense på spill bør respekteres slik at man avviser alle unde 18 år i den butikken jeg skal i morgen, samt aviser alle mødre som synes det er greit å korumptere barna sine :p

*ta en moralpreken*

Lenke til kommentar

Er "gammel" selv nå, men mener at folk er forskjellige. Jeg vet godt at jeg tålte 18års materiale da jeg var 16 feks. Vet også godt at det er mange som IKKE tålte det (men som da selv mente det). Men det er selvfølgelig ikke butikkenes område å skulle vurdere personer. Obligatorisk legevurdering av mental alder hvert år, anyone? hehe.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Gliste fra øre til øre når jeg så GT videoreviewen.

Men personlig synes jeg aldersgrense på spill bør respekteres slik at man avviser alle unde 18 år i den butikken jeg skal i morgen, samt aviser alle mødre som synes det er greit å korumptere barna sine :p

*ta en moralpreken*

Kan jo ikke avise damene? Hva om de vil ha det selv? :ph34r:

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilte for over 2 måneder siden og det er godt for det kommer til å bli mangel og det tar vistnok flere uker før de greier etterspørselen her i landet. :roll:

Men, det blir nok en kort dag som vanlig, selv læreren min skal hente GTA IV. :ohmy:

~ Mortis360

trudde jeg hadde gjort det samme, men stussa litt på at ikke det ikke stod noe om det på cdon kontoen min. sendte mail inn til cdon flere ganger og lurte på om jeg hadde gjort det, fikk svar på fredagen at de ikke hadde fått noen bestilling.. sånt blir jeg så fornøyd av

Lenke til kommentar

Greit, greit. Glem det. Ta det på PM hvis dere er bekjente.

Uansett gleder jeg meg bare mer og mer til GTA, og nå er det ikke lenge til det kommer ut :D

Håper jeg får tak i det da jeg ikke har somla meg til å forhåndsbestille.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...