Coffey Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har "heldigvis" feber i 40, så det blir nok gaming på meg resten av uka men, så kommer jo det vonde valget da når man har alle nestegenerasjons konsollene... PS3 eller X360? :S tror jeg nok skal gå for 360, men GTA hører simpelthen bare i Playstation kontrolleren. (no offence hvis noen mener noe annet..) Du går jo så klart for den konsollen som enten passer best for deg, faller deg best i smak, eller den som det rett og slett er best på Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har "heldigvis" feber i 40 På følelsen at det der blir jævla smitsomt denne uka Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Han jobber på elkjøp, og det er også blitt sagt tidligere at det kommer slike pakker.. Har vel ikke kommet noe dato på de enda såvidt jeg vet.. Så, om man vil ha spillet og ps3 imorgen, må man kjøpe de seperat.. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har "heldigvis" feber i 40 På følelsen at det der blir jævla smitsomt denne uka Men det er sant da det dumme er at jeg skal opptre med band på natt til 1. mai arrangemant her jeg bor, så er ikke noen særlig vinn/vinn situasjon å være sjuk nå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gliste fra øre til øre når jeg så GT videoreviewen. Men personlig synes jeg aldersgrense på spill bør respekteres slik at man avviser alle unde 18 år i den butikken jeg skal i morgen, samt aviser alle mødre som synes det er greit å korumptere barna sine *ta en moralpreken* Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Er "gammel" selv nå, men mener at folk er forskjellige. Jeg vet godt at jeg tålte 18års materiale da jeg var 16 feks. Vet også godt at det er mange som IKKE tålte det (men som da selv mente det). Men det er selvfølgelig ikke butikkenes område å skulle vurdere personer. Obligatorisk legevurdering av mental alder hvert år, anyone? hehe. Endret 28. april 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Forhåndsbestilte for over 2 måneder siden og det er godt for det kommer til å bli mangel og det tar vistnok flere uker før de greier etterspørselen her i landet. Men, det blir nok en kort dag som vanlig, selv læreren min skal hente GTA IV. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gliste fra øre til øre når jeg så GT videoreviewen. Men personlig synes jeg aldersgrense på spill bør respekteres slik at man avviser alle unde 18 år i den butikken jeg skal i morgen, samt aviser alle mødre som synes det er greit å korumptere barna sine *ta en moralpreken* Kan jo ikke avise damene? Hva om de vil ha det selv? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Man kan ikke nekte voksne damer å kjøpe det. Lenke til kommentar
viguz Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Forhåndsbestilte for over 2 måneder siden og det er godt for det kommer til å bli mangel og det tar vistnok flere uker før de greier etterspørselen her i landet. Men, det blir nok en kort dag som vanlig, selv læreren min skal hente GTA IV. ~ Mortis360 trudde jeg hadde gjort det samme, men stussa litt på at ikke det ikke stod noe om det på cdon kontoen min. sendte mail inn til cdon flere ganger og lurte på om jeg hadde gjort det, fikk svar på fredagen at de ikke hadde fått noen bestilling.. sånt blir jeg så fornøyd av Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg bestilte allerede 5. januar, jeg. Tenkte det var lurt å være litt tidlig ute. Gleder meg veldig til det kommer i posten. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Denne veka går nok til fest og GTA Endret 28. april 2008 av Elendil Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 læreren min skal hente GTA IV. Ikke en lærer på Røyken VGS vel? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ikke en lærer på Røyken VGS vel? Jo, hvordan i helsike greide du å gjette? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 A ma ga! Er det mulig at dere går i samme klasse uten å vite det? Ikke noe PM her, jeg vil vite sannheten. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Et lite forslag før dette fortsetter. Så personling info er virkelig ikke noe å skrive i et åpent forum. Ta dette på PM og moderator burdet slett dette. Endret 28. april 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Greit, greit. Glem det. Ta det på PM hvis dere er bekjente. Uansett gleder jeg meg bare mer og mer til GTA, og nå er det ikke lenge til det kommer ut Håper jeg får tak i det da jeg ikke har somla meg til å forhåndsbestille. Endret 28. april 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Om 3 timer har jeg det i hånden Skal til en av de 9 butikkene som på landsbasis har nattåpent. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tenkte meg også på en slik butikk.. dere tror vel ikke det er fare for at det blir utsolgt? Jeg tenkte meg til Spaceworld i Storgata, Oslo.. En PS3 -versjon.. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Så lenge du møter opp litt før 24.00 burde du vel væra sikra. Btw Dalh: Om 2 0g en halv time har vi fått slått de grådige hendene våres i GTA IV! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg