Deem Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Beste release dato for oss som går på skole... midt i tentamnene og like før eksamen... Om man er like under atten er det bare å ikke barbere seg på noen dager så slipper man leg ... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Maks upassende release-tidspunkt for min del. Eksamensperioden er rett rundt hjørnet så jeg må være sterk og ikke kjøpe spillet før den er over. Det kommer til å bli vanskelig med alle de lovende anmeldelsene. edit: som duden over meg påpeker Endret 27. april 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ja, der sa du det. Spillet kommer i posten på tirsdag, men skal vente med å spille til slutten av mai pga. viktige eksamener. Tror det går til helvete med alt som heter skolegang og karriere hvis jeg begynner å spille nå... Dette blir en stor test for viljestyrken... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hva i... faen he.... Jeg skulle just til å svi av 15k på ny pc... også ser jeg dette. VIL DETTE SPILLET KOMME PÅ PC? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan jeg få spørre hva skrifta over personene er? JEG SKAL SÅ KJØPE MEG PS3! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor OG HAMSTRE RINGETONER Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hva i... faen he....Jeg skulle just til å svi av 15k på ny pc... også ser jeg dette. VIL DETTE SPILLET KOMME PÅ PC? Svi av 10k og bruk resten på PS3+GTA. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hva i... faen he....Jeg skulle just til å svi av 15k på ny pc... også ser jeg dette. VIL DETTE SPILLET KOMME PÅ PC? De har ingen planer om det foreløpig, men vil tippe det dukker opp på PC til jul eller neste år. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kommer vel på PC noen månder etter, eller kanskje mange månder etter, vet ikke. Har i alle fall bestilt dette til X360 så jeg slipper å vente på PC utgaven. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 IGN har lagt ut review. Det fikk 10/10 (ign har ikke gitt ut en tier på mange mange år). Og damn...: "Grand Theft Auto IV is the best game since Legend of Zelda: Ocarina of Time." "The story is Oscar quality". Ja, gamer.no's skribent mente at det kanskje ikke er helt oscar-kvalitet, men ign har vel spilt gjennom såeh.. Les deres anmeldelse her: http://xbox360.ign.com/articles/869/869381p1.html ser ikke mye lovende ut for coop på samme maskin, skuffet Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 iik, jeg gleder meg men som e-wok sier, er det vel liten sjanse å finne dette på elkjøp de første dagene Håper dette endelig kan kapre meg som en konsollgamer, så jeg får brukt ps3en mer, hehe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Musikken i GT-videoen klarte å fenge meg med en gang, så nå hører jeg på Swizz Beats - Top Down. =P Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Gta 4 kommer til å bli en av de bedre spillene på lenge etter å ha lest annmeldesen på IGN å sett videoen Men synd at jeg må vente til PC versjonen kommer ut Får håpe den kommer ut en gang i år da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tviler på at IV er ute på PC i løpet av 2008... San Andreas ble lansert i oktober '04 til PS2, og kom på PC i juni '05. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det er nå jeg er glad mitt eksemplar av GTA 4 allerede er sendt og på god vei til meg. Ble sendt på Lørdag, tror jeg skal klare å ha det til release da. Samme her. Gamezone? Uansett, dette skal nok bli skikkelig kos. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Gamezone her og, bruker somregel Absoluttspill men da jeg fikk lese at de ikke kunne levere ved release kjente jeg panikken ta meg. Takk Gud for Gamezone... Lenke til kommentar
karre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Rockstar går for å sette ny rekord for mest solgte spill første uke. Så jeg tviler sterkt på at det skal vre vanskelig å få tak i spillet på tirsdagen (og andre dager). Jeg er ganske sikker på at de har rikelig med eksemplarer av GTA IV Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er det ikke bekreftet at GameZone sine spill ikke er i postgangen, men rett og slett er pakket og klargjort for levering til Posten? Take 2 har vel varslet konsekvenser for forhandlere som sender spillet før den 28. april. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ettersom jeg er kjent med setter Gamezone "klar for levering" før de setter den til "sendt". Min leverings status står på sendt. Men jeg ser på konvoluttene til spill jeg forhåndsbestiller står der klistrert "utleveres ikke før" og release datoen, så spillet kan ligge på posthuset i 1 til 2 dager før jeg får det i postkassen. Posten er med på en konspirasjon med spillutviklerne, hmmm. Dette må dykkes dypere ned i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg