DanielvanSand Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gøy å få spillet ødelagt av xboxen 2 dager etter det ble kjøpt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jasså x360 ripen?, fantastisk feil Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Helt utrolig at Gamer.no ennå ikke har fått ut en anmeldelse av GTA IV. Den burde ha vært klar seinest tirsdag i mine øyne... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Helt utrolig at Gamer.no ennå ikke har fått ut en anmeldelse av GTA IV. Den burde ha vært klar seinest tirsdag i mine øyne... Jeg synes det er bra, vanlig spillsiders anmeldelser av slike spill er ofte preget av hype, og mange har ikke engang rukket å spille igjennom spillet når de lanserer anmeldelsen. Det er greit nok at det skjer, men for en stor tittel som dette med mange potensielle kjøpere, så er det bra om de tar seg god tid til å gå igjennom og tenke over spillet. AtW Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Der er jeg enig, men vi får se på anmeldelsen om den er verdt å vente på. Det finnes ganske mange grundige anmeldelser der ute. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Helt utrolig at Gamer.no ennå ikke har fått ut en anmeldelse av GTA IV. Den burde ha vært klar seinest tirsdag i mine øyne... VG måtte dra til utlandet på vg's egen regning for å få spillt spillet tidsnok. Da fikk han 3 døgn på seg til å spille og så skrive anmeldelse. Gamer.no har nok ikke råd til slikt, de fikk spillet levert fredag ettermiddag - og da gamer.no ikke skriver anmeldelser basert på 10 timers spilling, men er mer grundige, så kom det kun et førsteinntrykk. Er ikke så vanskelig å skjønne, når man tenker seg om . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Helt utrolig at Gamer.no ennå ikke har fått ut en anmeldelse av GTA IV. Den burde ha vært klar seinest tirsdag i mine øyne... VG måtte dra til utlandet på vg's egen regning for å få spillt spillet tidsnok. Da fikk han 3 døgn på seg til å spille og så skrive anmeldelse. Gamer.no har nok ikke råd til slikt, de fikk spillet levert fredag ettermiddag - og da gamer.no ikke skriver anmeldelser basert på 10 timers spilling, men er mer grundige, så kom det kun et førsteinntrykk. Er ikke så vanskelig å skjønne, når man tenker seg om . Og det kan vel også nevnes at VGs representatn heller ikke rakk å spille igjennom spillet såvidt jeg fikk med meg. AtW Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nei, allikevel har han publisert en "anmeldelse" av spillet. Gamer.no kunne like gjerne satt karakter på sitt førsteinntrykk, og det hadde vært en bedre "anmeldelse" enn både vg og dagbla sin. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og der kom anmeldelsen. http://www.gamer.no/artikler/grand_theft_auto_iv/51346 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Helt utrolig at Gamer.no ennå ikke har fått ut en anmeldelse av GTA IV. Den burde ha vært klar seinest tirsdag i mine øyne... VG måtte dra til utlandet på vg's egen regning for å få spillt spillet tidsnok. Da fikk han 3 døgn på seg til å spille og så skrive anmeldelse. Gamer.no har nok ikke råd til slikt, de fikk spillet levert fredag ettermiddag - og da gamer.no ikke skriver anmeldelser basert på 10 timers spilling, men er mer grundige, så kom det kun et førsteinntrykk. Er ikke så vanskelig å skjønne, når man tenker seg om . Og det kan vel også nevnes at VGs representatn heller ikke rakk å spille igjennom spillet såvidt jeg fikk med meg. AtW Man kan vell ikke annmelde en bok uten om og ha lest hele? Det samma gjelder vell med filmer Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://www.gametrailers.com/player/33470.html Interessant. Assassin's Creed var også merkbart bedre på Xbox 360. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Endelig har jeg også fått tid til å spille litt Og det er et av de beste spillene jeg har spilt. Hittil har oppdragene vært kule, byen er levende og jeg blir skikkelig glad i Niko. I tidligere spill ga jeg f og kjørte opp på fortauet for å komme fortere frem. Nå virker det som om alle menneskene har et liv og jeg vil ikke at Niko skal komme i trøbbel... Det er med tungt hjerte jeg stjeler biler fra lovlydige innbyggere, men så er det usannsynlig tøft også Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har nå spilt det i 3-4 timer hos en kamerat, han har det på ps3. Men, jeg er litt småskuffa.. Grafikken er ikke imponerende, og det lagger veldig fort, om det skjer "mye" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) So? Har du fulgt med i historia? Endret 5. mai 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har ikke sett lagg eller framedropp overhodet jeg. Har spilt i ca 20 timer nå, på PS3. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har nå spilt det i 3-4 timer hos en kamerat, han har det på ps3.Men, jeg er litt småskuffa.. Grafikken er ikke imponerende, og det lagger veldig fort, om det skjer "mye" Grafikken... dårlig? Man kan ikke sammenlikne Crysis med GTA, og man må forvente noe dårligere grafikk, når spillet er såpass stort. Lagger? Jeg har ikke oppfattet noen enda, selv om jeg ikke er en framerate hore, som klikker om det droppes noen FPS her og der... Uansett... I et spill som GTA, skal man ikke fokusere på grafikken. Det er fysikken, AIen og selve friheten man får i spillet som står i sentrum. My two cents... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis man er ute etter den mest fotorealistiske grafikken er nok ikke GTA det rette valget. Men spillet får full pott på alt annet fra meg Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg synes grafikken er strålende, når alt tas i betraktning. Frameraten har jeg også festet meg ved, med fullstendig motsatt inntrykk av det du tydeligvis har (jeg spiller på Xbox). Rundet spillet nettopp, og ble i grunn ganske skuffet. Det var over så brått. Satt og ventet på at det skulle ta av, men så var det plutselig ikke mer. Rimelig antiklimatisk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg er ikke så veldig langt ut i spillet, har spilt 4-5 timer. Men jeg har ikke opplevd framedrops eller noe. Nå har ikke jeg lett etter det heller da... Endret 5. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har nå spilt det i 3-4 timer hos en kamerat, han har det på ps3.Men, jeg er litt småskuffa.. Grafikken er ikke imponerende, og det lagger veldig fort, om det skjer "mye" Grafikken... dårlig? Man kan ikke sammenlikne Crysis med GTA, og man må forvente noe dårligere grafikk, når spillet er såpass stort. Lagger? Jeg har ikke oppfattet noen enda, selv om jeg ikke er en framerate hore, som klikker om det droppes noen FPS her og der... Uansett... I et spill som GTA, skal man ikke fokusere på grafikken. Det er fysikken, AIen og selve friheten man får i spillet som står i sentrum. My two cents... Nei nei, friheten er herlig, og gameplayet er morro!, men utifra screenshots og sånn jeg har sett, så var det rett og slett ikke pent nok. Men, det har jo ingen ting og si på hvordan spillet er og spille. Ja, jeg veit det er et stort spill, så man kan ikke forvente crysis grafikk. Men, i og med at ps3 og xbox 360 er såppas "kraftig", så burde det gått bedre. Men, laggen kan jo også være på grunn av at 60gb versionen av ps3 ikke funker så bra med gta4. Mange som har problemer med nettop dette. Ikke tro jeg har noe direkte immot gta, selv om jeg ikke har likt noen av de 3 siste i serien noen særlig. Var veldig positiv til gta4, og jeg vurderer fortsatt og kjøpe det, men det skuffet litt at frameraten var såppas dårlig Endret 5. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg