Kristianmedk Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm nå tror jeg du missforstår samtlige poeng han har med vilje, i alle fall slik jeg ser det ) 1. mener sikkert at personene går iriterendet nærme 2. er det ikke nettop den han skriver han må jokke på? 3. her mener han nok, siden det er 18 års grense kunne stripperne vært mer som i virkligheten (altså med mindre klær) You are right Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 har alltid problemet med at når noen følger meg og jeg løper litt fra dem, så må jeg helt til begynnelsen der vi startet for å hente personen igjen Lenke til kommentar
Kristianmedk Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 -Folk du har med deg løper konstant 10cm bak deg, slik at når du skal sette deg inn i biler, må de alltid løpe rundt bilen og sette seg inn på "sin" side. (JA, dette er faktisk j***** irriterende) Det er vel lettere å springe rundt bilen ennå måtte krype inne i bilen til riktig sete. Skulle gjerne sett deg prøve noe annet Det jeg mener her er at personene du har med deg, kunne avvente litt og sett ann hva du gjør, de kan heller følge etter når du beveger deg f.eks 5 meter, ikke hver gang du rører deg to skritt frem. -Kameravinkelen når du kjører biler, er etter min mening alt for lavt, bak bilen, slik at det er umulig å se om det kommer biler mot deg etter bakketopper osv. Jeg blir konstant sittende å jokke med høyre stikking fremover for å få kamera høyere over bilen. Du kan styre kamera med høyrestikken. Ja, dette er jeg klar over, det som irriterer er at kamera ikke holder seg i den høyden du justerer til, slik at du hele tiden må holde høyre stikken et par milimeter frem. Så fort du slipper den er kamera så og si bak støtfangeren på bilen igjen, dette er sikkert en smakssak, men jeg mener kamera burde vært justert høyere. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 er lettere å se forran bilen hvis man trykker en gang på "back" knappen Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 noen som har fått til coop på singleplayer missions? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen som vet om det er grafiske forsjeller på de to konsollene? Er meget fornøyd med spillet på alle måter, men xbox'en har noe lav framerate til tider.. Kanskje det er bedre på PS3 for alt jeg vet ? Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Vet ikke om det har blitt sagt, men er det mulig å spille multiplayer på samme xbox? Eller bare flere samtidig? Det står jo 2-4 coop bak på coveret...? EDIT: Sorry, så at noen nettopp hadde spurt om det xD Men uansett, går det? Endret 30. april 2008 av Lamborgini Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 3. her mener han nok, siden det er 18 års grense kunne stripperne vært mer som i virkligheten (altså med mindre klær) Og så hadde Jack the Whack fått hard-on. Ikke på grunn av nakne damer men fordi muligheten til å saksøke samt å komme i media ble større. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 -Spillet har 18-års grense, allikevel har alle strippere og prostituerte alt for mye klær på seg... Dette er nok for å få "Mature" og ikke "Adults only" av ESRB. Ao-rating gjør at en del kjeder ikke vil selge spillet, og jeg er usikker på om Sony / Microsoft i det hele tatt vil la det bli gitt ut. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 jeg synest de kunne solgt en addon: "uncensored addon", som lot spillet bli grovere igjen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 den redselen for AO rating beviser bare at mens sony og mircosoft prøver å fremstille sine konsoller som røffere og tøffere så tør dem ikke ta skrittet over til å gjøre enheten virkelig "voksen". mest sannsynlig fordi dem er redd for å miste sin største kundegruppe, hormonfylt ungdom. får meg til å tenke på ungdommen som labber rundt som "gangsta" men som hadde løpt skrikende om noen faktisk hadde dradd fram en pistol... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kommer aldri forstå at moralen til USA her, jente tiss og gutte tiss er lifsfarlig mens våpen er mer eller mindre greit. Min datter du må aldri se på en guttetiss, om noen skulle vise deg en skyt ham på stede med din nye Deagle. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Når jeg leser dette får jeg bare mer og mer lyst på GTA... Sukk Er ikke så lett å få tak i Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 viser vel bare enda en gang at all reklame er god reklame Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du snakke du for et herlig spill! Storyene i spillet syns jeg er fantastisk, veldig godt laga. Men faen så grinete og sure alle i Liberty City er, dulter du borti noen på gata så er det nesten 3-verdenskrig Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Men faen så grinete og sure alle i Liberty City er, dulter du borti noen på gata så er det nesten 3-verdenskrig Du må bare lære deg å ta igjen med værre mynt (som i NYC) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ops. Tror jeg akkurat bestilte dette spillet. Sorry, jeg trykket feil! Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har ikke hatt problemer med frys i selve oppstarten av spillet, som jeg tror det skrives mye om her. Men 2 ganger mens jeg er rundt å kjører i en bil så langt, (med ca 3timer spilling) har jeg fryst 2 ganger allerede. Litt surt må jeg innrømme, trekker ned litt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ops. Tror jeg akkurat bestilte dette spillet. Sorry, jeg trykket feil! Huff ja.. Det er for mange knapper på internett til at man vet hva man skal trykke på til tider.. Selv har jeg gått i denne fella flere ganger.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 http://www.tuaw.com/2008/05/01/flickr-find...-iphone-parody/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg