Gå til innhold

Førsteinntrykk: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Hmm nå tror jeg du missforstår samtlige poeng han har med vilje, i alle fall slik jeg ser det )

 

1. mener sikkert at personene går iriterendet nærme

2. er det ikke nettop den han skriver han må jokke på?

3. her mener han nok, siden det er 18 års grense kunne stripperne vært mer som i virkligheten (altså med mindre klær)

 

 

 

You are right :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Folk du har med deg løper konstant 10cm bak deg, slik at når du skal sette deg inn i biler, må de alltid løpe rundt bilen og sette seg inn på "sin" side. (JA, dette er faktisk j***** irriterende)

Det er vel lettere å springe rundt bilen ennå måtte krype inne i bilen til riktig sete. Skulle gjerne sett deg prøve noe annet :)

 

Det jeg mener her er at personene du har med deg, kunne avvente litt og sett ann hva du gjør, de kan heller følge etter når du beveger deg f.eks 5 meter, ikke hver gang du rører deg to skritt frem.

 

-Kameravinkelen når du kjører biler, er etter min mening alt for lavt, bak bilen, slik at det er umulig å se om det kommer biler mot deg etter bakketopper osv. Jeg blir konstant sittende å jokke med høyre stikking fremover for å få kamera høyere over bilen.

Du kan styre kamera med høyrestikken.

 

Ja, dette er jeg klar over, det som irriterer er at kamera ikke holder seg i den høyden du justerer til, slik at du hele tiden må holde høyre stikken et par milimeter frem. Så fort du slipper den er kamera så og si bak støtfangeren på bilen igjen, dette er sikkert en smakssak, men jeg mener kamera burde vært justert høyere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Noen som vet om det er grafiske forsjeller på de to konsollene? Er meget fornøyd med spillet på alle måter, men xbox'en har noe lav framerate til tider.. Kanskje det er bedre på PS3 for alt jeg vet ?

Lenke til kommentar
-Spillet har 18-års grense, allikevel har alle strippere og prostituerte alt for mye klær på seg...

Dette er nok for å få "Mature" og ikke "Adults only" av ESRB. Ao-rating gjør at en del kjeder ikke vil selge spillet, og jeg er usikker på om Sony / Microsoft i det hele tatt vil la det bli gitt ut.

Lenke til kommentar

den redselen for AO rating beviser bare at mens sony og mircosoft prøver å fremstille sine konsoller som røffere og tøffere så tør dem ikke ta skrittet over til å gjøre enheten virkelig "voksen". mest sannsynlig fordi dem er redd for å miste sin største kundegruppe, hormonfylt ungdom.

 

får meg til å tenke på ungdommen som labber rundt som "gangsta" men som hadde løpt skrikende om noen faktisk hadde dradd fram en pistol...

Lenke til kommentar

Har ikke hatt problemer med frys i selve oppstarten av spillet, som jeg tror det skrives mye om her. Men 2 ganger mens jeg er rundt å kjører i en bil så langt, (med ca 3timer spilling) har jeg fryst 2 ganger allerede. Litt surt må jeg innrømme, trekker ned litt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...