Gå til innhold

Førsteinntrykk: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

WOHO! Jeg har seriøst den beste kjæresten noensinne!!! jeg har ikke preordra spillet eller noenting... var ikke så gira før reviewene kom... men nå var jeg desp... Også sitter jeg fast på jobb.. får ikke dratt ut å kjøpt... plutselig ringer dama "du vennen, jeg har et xbox360 spill her i hånda som heter gta jeg, lyst på det eller?" Tror du jeg var glad da eller?! hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
wohooo. hvorfor i all verden gidder folk å stå på EB-games/spider i evigheter når man kan bare gå inn på elkjøp, ta en av de 200 kopiene som står der, betale 379kr og gå?

edit:dette var elkjøp karihaugen.

iik, jeg gav 500kr.. men ingen kø, samt jeg slapp kjøre til butikk, betale parkering, autopass og bensin..

så blir vel ca samme for min del uansett ;)

Lenke til kommentar

ingen som har snappet opp noe ang. 720P/1080P?(PS3) Finner ingen informasjon om dette andre steder, bare at de lurer på det samme, evt. tror det er oppskalering. Jeg finner i allefall ingen muligheter å sette opp oppløsningen via konsoll, og TVn(Samsung M87) detekterer atuomatisk rez. så mener nå det ikke kan være på den evt. "problemet" ligger.

Hadde det nå endelig stått kun 720P bak eska så hadde jeg nå gitt f... men om 1080P støttes så må jeg jo nesten benytte den.

Lenke til kommentar
Gamezone her og, bruker somregel Absoluttspill men da jeg fikk lese at de ikke kunne levere ved release kjente jeg panikken ta meg. Takk Gud for Gamezone...

I går så sto spillet oppført som "sendt". Nå har det blitt fjernet helt fra kundeprofilen merkelig nok. Skal sjekke posten om en time og to. Men mulig jeg ikke kom med det første partiet.

bandrex03: Jeg har nesten samme tv som deg (M86). Kan se nærmere på det når jeg får spillet.

Lenke til kommentar

En annen ting, spilte på en CRT skjerm hos naboen i går, så jeg har ikke fått skikkelig sett på gfx før nå, og det ser fremdeles bra ut, men synes det er veldig hakkete i linjer, og skyggene ser ut som de er basert på et veldig begrenset fargepekter med en slags smear effekt. Tvingte forøvrig spillet til 1080P, da såg det mye verre ut, ble mye blurring. Ser ut som spillet er skalert fra 576 til 720 når jeg ser etter faktisk..

Endret av bandrex03
Lenke til kommentar

Fuck! Fikk det ikke idag heller, og jeg er anmelder. Helt latterlig. Er det ikke i postkassa imorgen, får jeg bare kjøpe det. Men det ville jo vært idiotisk. Føles som alle har dette spillet untatt meg. Men det er jo egentlig feil da. Jaja :(

Da stikker jeg bort på elkjøp å ser om de har spillet fortsatt :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Kjempebra spill, definitivt en klassiker.

what he said. Men, noe som irriterte meg litt. Ok for starters, skulle ta taxi til Lj, kult tenkte jeg, dette var jo ikke så dårlig, men det første taxi sjåføren klarte å gjøre var å kjøre seg fast :hrm: så da måtte jeg betale mer for å skippe hele taxi turen fram til destinasjons punktet, which sucked. Velvel, ellers enn dette fra de 3 timene jeg har spilt det så er dette et utrolig rått spill! et must have, noe sikkert alle vet fra før :p

Lenke til kommentar
ingen som har snappet opp noe ang. 720P/1080P?(PS3) Finner ingen informasjon om dette andre steder, bare at de lurer på det samme, evt. tror det er oppskalering. Jeg finner i allefall ingen muligheter å sette opp oppløsningen via konsoll, og TVn(Samsung M87) detekterer atuomatisk rez. så mener nå det ikke kan være på den evt. "problemet" ligger.

Hadde det nå endelig stått kun 720P bak eska så hadde jeg nå gitt f... men om 1080P støttes så må jeg jo nesten benytte den.

PS3 versjonen er 630p oppskalert til 720p.

Lenke til kommentar
GTA IV oppleves ikke så smooth på min XBox 360. Kjører du deg en tur lastes grafikken en miiiil etter du har kjørt forbi.

Men den er i 1080p though :)

Spiller du en kopi? Med original plate skal ikke det skje.

1080p er det ikke. 360 versjonen er 720p native, PS3 630p.

Lenke til kommentar

Takket være umoralske mødre og fedre med fri denne 1. mai uken, eller de trygdede samt arbeidsledige foreldre som kjøper spill med 18 års aldersgrense til de umyndige barna sine så fikk altså ikke jeg lovlydig kjøpt en kopi av GTA IV i dag selv om jeg tok 2 timer avspassering fra jobb.

Samt for ikke å glemme de umoralske som skulker skole og jobb.

You bastards *flirer*

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...