khvm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei folkens! For en liten stund siden kjøpte jeg meg leilighet i sentrum. Nå står innredning av leiligheten for tur. Det er et helt nytt bygg, så leiligheten har innebygd vaskemaskin, komfyr, kjøleskap osv. Leiligheten er mao "ferdiggjort". Har tenkt til å holde leiligheten mest mulig "clean", uten all form for dilldall. Det mest essensielle jeg må få inn først er: - prosjektor - sofa - stressless - barkrakker - spisebord m/stoler Så kommer mindre viktige ting, som: -espressomaskin -akvarium -brødmaskin Noen som vet om ulike eksklusive møbelbutikker, som ikke er så altfor dyre? Ellers er det fint, hvis folk har tips til nettsider o.l hvor jeg kan hente mer inspirasjon. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sjekk http://www.euklides.no/ for designmøbler til reduserte priser (tror jeg). Sjekk også Finn.no om du finner noe du liker der. Hvis IKEA ikke er noe for deg, sjekk Bolia.com. Tenk også litt på hva du vil gjøre med belysning. Det kan innimellom være litt vanskelig å finne lamper som er både kule og funksjonelle. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ikea har jo det meste av møbler man trenger. Og mye av det er jo også fint, men så har det jo seg slik at jeg ønsker noe som skiller seg litt ut. Skal titte en del på Finn. Men jeg har jo fortsatt 2-3 måneder på meg. Som sagt er leiligheten ny og innredet med mye, bortsett fra møbler. Ingen andre som har noen gode forslag til design til en billig penge? Ønsker noe trendy og fint! Glemte forresten å legge til at jeg har tenkt til å gå til innkjøp av elektrisk peis. Noen som vet om noen gode aktører? www.stilvarme.no er jo én. Kanskje det lønner seg å kjøpe fra utlandet? Endret 6. mai 2008 av khvm Lenke til kommentar
khvm Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 BUMP... Glem det med peisen! Begynner å haste litt med møblene nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå