The7thSense Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Liten oppdatering: Når jeg justerer ned core og memory clock på skjermkortene så virker alt som det skal ser det ut som. Mine skjermkort er overklokket fra fabrikk, men har hørt at XFX sine er ustabile når de er overklokket. Originalt: Core 760MHz justert ned til 500MHz Memory: 1140MHz ned til 900MHz Skal se hvor høyt opp jeg kommer før den henger seg igjen. Temperaturen på skjermkortene ligger rundt 50 grader under spilling av COD4. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg foreslo at du skulle bare klokke ned en 5% da men det er kjempefint om du gjør det på denne måten, og bruker litt ekstra tid på det. jeg benchet ett 8600 her, over natta i alle tester i 3dmark2006, må si det er passe stabilt da. Om du har regga versjon kan du kjøre programmet i en uendelig loop. Forøvrig foretrekker jeg 3dmark2005 egentlig. Jeg har selv ett 6800 Ultra XFX kort, greit nok det er litt gammelt, men det ble fort veldig ustabilt, og synes vifta bråket litt også. Jeg er rimelig kresen på støy vil jeg si. Det kortet ble kun stabilt når jeg klokket det litt ned. 1til5% skulle holde. Ytelse per fps går ikke merkverdig ned i spill heller. Skjønt kjørte jeg bare gamle ting på det gikk alt stabilt men hev jeg på nytt spill var ting fort ustabile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå