ekwathne Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvordan effektivt få hvitere tenner og bedre ånde? Noe jeg får kjøpt på apoteket eller noe? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg trenger kanskje ikke å si dette, men det å pusse tennene flere ganger daglig, bruke tanntråd og etter hvert måltid tannpirker, og ikke minst pusse tunga mens du pusser tennene. Noen andre mer effektive midler er jeg ikke kjent med, men. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Tar egentlig det som en selvfølge. Kanskje jeg kan bli bedre til å bruke tanntråd eneste. Flere forslag? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nå er jo egentlig ikke sunne tenner hvite da, men hvis du vil ha de hvitere kan tannlegen bleke de for deg. Munnskyldevann for bedre ånde får du kjøpt på aboteket eller i matvarebutikken, du kan jo prøve det? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Apoteket selger noe som kalles SB12, dette skal visst virke mot dårlig ånde, i følge reklamen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 SB12 funker faktisk. Finnes forrestentannkrem som spesifiserer seg på å gjøre tennene dine hvitere, men hvorvidt det funker, veit jeg ikke. Har mine tvil. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 jeg ville tatt meg en tur opp på apoteket og spurt personalet der. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Takk for tips. Skal prøve SB12. Flere forslag til hvordan få tennene hvitere? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Et gammelt kjærringråd er å pusse tennene med bakepulver, men kan se for meg at det ikke er bra for emaljen din. Lenke til kommentar
clfever Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Puss tennene dine jevnlig? Før du legger deg og etter at du har stått opp. Tyggis pleier som regel å være det beste middelet mot dårlig ånde og naturligvis munnskyll. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjøp tannbleking og SB12. Problem løst Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 SB12 fungerer bra, men er dritdyrt... Noen som vet om andre munnskyllevann som er like bra eller bedre enn SB12? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Kjøp tannbleking og SB12. Problem løst Tannblekinng, hvor kjøper jeg det? Er det effektivt? Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 qxl for eksempel. effektivitet kommer an på hva slags type tannbleking du bruker, og hvor misfarget tennene er. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tannbleking kan du få gjort hos tannleger vil eg tru. vil tru det er beire enn å gjere det sjøl Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ja men kan tenke meg at det er dyrt? Kanskje noe som dette? http://www.tannbleking.nu/categories/tandb...20Sider%20Norge Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja men kan tenke meg at det er dyrt? Kanskje noe som dette? http://www.tannbleking.nu/categories/tandb...20Sider%20Norge Skal du ha hvitere tenner, eller ikke ? =P Å bleke tenner selv, av ukjente produsenter er vel strengt talt ikke anbefalt. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 For bedre ånde vil jeg anbefale å pusse tenna to ganger daglig, før du drar på skolen/jobben og når du går og legger deg. En Extra tyggis etter hvert måltid er også å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå