bkf_94 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 I basket har vi en øvelse som heter suicide men det er noen ting jeg lurer på 1. Får man bedre kondisjon av det? 2. Kan man miste vekt av det? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hva i alle dager går "suicide" ut på...? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 du deler en strekning på ca 20-40 meter i 4 like store deler. så løper du alt du har over første delen, slår hånden i gulvet, snur og løper tilbake. når du kommer tilbake snur du igjen og løper halve strekningen og slår hånden i gulvet igen.. rinse and repeat... det er i allefall sånn suicides jeg har gjort.. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Hva i alle dager går "suicide" ut på...? Litt sånn crazy navn Du starter på en av endene av banen, så løper du sånn 1/4 av banen frem til den første ''linjen'', tar i den og løper tilbake. Så løper du til neste ''linje'' some r på midetdn av banen, tar i den og løper tilbake O.s.v Høres ikke tungt ut men etter en liten stund bir du vedig sliten Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Intervalltrening, med andre ord. Og for å svare på det opprinnelige spørsmålet; ja, man vil få god kondis av det om man gjør det regelmessig, og så lenge man orker. Følgelig vil man også gå ned i vekt av det. Ganske sunt med andre ord! Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Intervalltrening, med andre ord. Og for å svare på det opprinnelige spørsmålet; ja, man vil få god kondis av det om man gjør det regelmessig, og så lenge man orker. Følgelig vil man også gå ned i vekt av det. Ganske sunt med andre ord! Takk for svar Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Takk for svar Bare hyggelig! Fortsett å tren. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det jeg husker var at jeg fikk styggvondt i anklene av å snu så ofte, men kan være min snuteknikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Åhhh. Dette gjør vi ofte. God trening, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå