sforum Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei. bestilte nytt sim-kort i fra OneCall (ikke pga overgang til NetWork Norway, hadde NwN simkort fra før av) og dette ankom i posten. Da jeg ikke lenger bor på folkeregistrert adresse videresendte min far dette. Nå har det seg slik at dette har brukt utrolig lang tid i posten, og jeg har fremdeles ikke mottatt det på ny adresse. kan dette bli problematisk? Setter OneCall en dato hvor sim-kortet må skiftes etter at man har bestilt nytt, eller har de det slik at man selv må ringe inn å aktivere det nye? Om dem gjør slik som jeg har erfart med nytt sim fra Telenor osv så setter de en dato hvor simkort må byttes kan dette bli problematisk, da det sikkert ikke er med i beregningen at simkortet skal videresendes. Altså kan jo den datoen nærme seg, uten at jeg har det nye simkortet. Noen som vet hvordan oneCall gjør det? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Send en mail ti [email protected], så kan de sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Send en mail ti [email protected], så kan de sikkert hjelpe deg. Er ikke portering. Er Onecall kunde med Nwn simkort fra før av. Grunnen til at jeg får nytt er at jeg ikke var fornøyd med det nye NwN simkortet med urolig lav lagringskapasitet, dermed bestilte jeg nytt. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Send ein e-post til [email protected] du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå