M4ds Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg tenker da på biler etter 1990-tallet, til en pris under 70.000 Jeg så en bmw 320i i teoriboka mi, "Veien til førerkortet" laget i 2006, blå bok. Laget av Moe, Mermark og Torsmyr. Bildet er på side 18. Hvordan er kjøreegenskapene? Hva er positivt og negativt med den? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Positivt: Bra drag i motor, tøff bil, bakhjulls-trekk Negativt: Veldig dårlig sikkerhet, ofte grisekjørt og er mest kjent for å kjøres av norges nye innbyggere. Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Positivt: Bra drag i motor, tøff bil, bakhjulls-trekkNegativt: Veldig dårlig sikkerhet, ofte grisekjørt og er mest kjent for å kjøres av norges nye innbyggere. Hva er negativt med "mest kjent for å kjøres av norges nye innbyggere" ? Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Positivt: Bra drag i motor, tøff bil, bakhjulls-trekkNegativt: Veldig dårlig sikkerhet, ofte grisekjørt og er mest kjent for å kjøres av norges nye innbyggere. 320 har til nød greit drag i motor, 325 har bra drag Men de er morsomme biler begge to, spesielt på vinterføre Lenke til kommentar
rublings Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Positivt: Bra drag i motor, tøff bil, bakhjulls-trekkNegativt: Veldig dårlig sikkerhet, ofte grisekjørt og er mest kjent for å kjøres av norges nye innbyggere. Hva er negativt med "mest kjent for å kjøres av norges nye innbyggere" ? Er vel kanskje relativt det, men i frykt for å høres ut som en rasist må jeg si at jeg ikke vil ha det "merket" på meg. Kan si det sånn; jeg har nettopp kjøpt meg bil. På jakt etter bil så jeg på to bmw'er. Begge to var eid av utlendinger, og begge bilene skulle være i perfekt stand. Den ene bmw'en hadde en forferdelig surklelyd i eksospotten. Når jeg nevnte dette sa bare mannen, "det skal være sånn". Han hadde også satt ut bilen på nettet som en 320, mens det i realiteten var en 316. Når jeg nevnte dette var det tydeligvis ikke hannes feil, men broren sin, siden det var broren som hadde lagt ut annonsen. Den andre bilen fikk de ikke start på en gang, pga en motorvask de hadde tatt i all hast. Karen begynte da å åpne diverse elektriske komponenter i motoren, med nøkkelen sin, for så å vaske inni med en skitten klut han fant inne i bilen. Jeg og faren min bare gikk. Jeg sier ikke at dette gjelder alle, men utlendinger har en litt annen måte å behandle bilen sin på, virker det som. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du er jo fullstendig fjern. Anyhow! BMW er kjent for tysk kvalitet, og pris. Om du må kjøpe, la oss si, ny radiator e.l, så vil det koste deg en del. Men, BMW er generelt bra biler etter min erfaring. Litt OT; må si jeg lurte da jeg så emnetittelen, BMW 230i? Nye serien til bmw, går tilbake til 2 serie. :!: Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nye serien til bmw, går tilbake til 2 serie. :!: Hehehe, det hadde jo vært litt tøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå