kaffebryggare Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Jeg har søkt litt rundt på Google, og sett på noen tråder med tips til hva jeg skal gjøre. Jeg fant mange andre som har hatt det samme problemet, bare de fleste av de kjører i vista. F.eks: Kjøre i kompiblatetsmodus for win 98, re-installe og patche. Men ingen av delene virker Når jeg prøver å patche, får jeg opp melding om at patchen ikke finner filen. Når jeg kjører i kompiblatetsmodus for win 98, kommer RA2 til menyen og jeg får opp feilmelding etter dette. Fikk også tips om å kjøre filen som administrator, men jeg fant ikke den boksen jeg skulle krysse av. Takker på forhånd for alle svar. Endret 27. april 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 "kjøre som adiminstrator" er vel noe som bare er aktuellt for vista. Har du prøvd å kjøre i kompabilitetsmodus for win95 og reduserere oppløsning og farger? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) "kjøre som adiminstrator" er vel noe som bare er aktuellt for vista. Har du prøvd å kjøre i kompabilitetsmodus for win95 og reduserere oppløsning og farger? Funker ikke Endret 30. april 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Kanskje du trenger en gammel directx utgave eller noe. Har noen ganger fått spill til å funke når jeg har lastet ned eldre utgaver av directx Edit: Du finner kanskje en løsning her: http://www.google.no/search?hl=no&clie...t+2&spell=1 Endret 30. april 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Kanskje du trenger en gammel directx utgave eller noe. Har noen ganger fått spill til å funke når jeg har lastet ned eldre utgaver av directx Edit: Du finner kanskje en løsning her: http://www.google.no/search?hl=no&clie...t+2&spell=1 Les førstepost skikkelig Fant bare directx 7 og 8,(funka ikke), kan noen skaffe meg link til eldre versioner av directx. Endret 30. april 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå