Rock666 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hey.. jeg skal kjøpe meg en ny pc og jeg skal bestille fra netshop. Jeg har ikke tenkt til å bygge selv, noen som vet om netshop kan bygge for deg? Og hvis du kan må man ringe dem eller hva? Takk for svar:) Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ja dei kan byggje for deg! Trykk konfig. for å velje komponentar. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei! Du kan sette sammen de komponentene du vil, og søke på "montering". Da scroller du litt ned på siden der det står "PC Montering av selvalgte komponenter" å trykker på "kjøp". Link Om du ikke vet hva komponenter som passer sammen, så kan du få noen til å hjelpe deg her på forumet om du forteller hvor mye penger du vil legge i din pc Lenke til kommentar
Kjell Magne Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du velger pc bygger deretter kan du velge en av disse under, så velger du de delene du vil ha. Veldig enkelt. Gjorde det selv til 11 åringen i huset. Bare å plukke de delene du vil ha og netshop gutta monterer. Battleground - AMD Outsider v.2 HD3850 512MB, Phenom 9500, 2GB Mushkin Battleground - Cross Fire v2.0 HD3850 512MB, Intel E6850, 2GB Mushkin Battleground - killin spre SLI v2.0 GF 8800GT, Intel E6850, 2GB Mushkin Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ikke for og ødelegge gleden men vær obs på support og retur når det gjelder netshop,min erfaring og andre jeg har fått til oh handle der er mildt sagt sjokka over mangler på dette.men lykke til. Lenke til kommentar
Rock666 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Takk for alle svar (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå