slimtrophy6345 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Grippage Dette blir bra! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) GT: SKATE KONGEN gleder meg Endret 4. mai 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Noen som er med på noen runder nå eller? Jeg har lagt til de fleste over her nå tror jeg... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Meld inn kompisen min PCT16 Jeg heter selv: TheBandit 350.... Begynner å legge til dere så jeg kan sende invites i PartyMode Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ingen som har tenkt tanken på å lage klan? Har sett flere til PS, men ingen på 360. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg er med på å lage en skikkelig klan til 360... Gamertag: Gulfisk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er ny på XBL. Må man ha venner for å spille online-delen av GTA IV? Har nemlig kun klart å joine kamper (selv om jeg alltid får en feilmelding om at det spillet jeg har joinet er avsluttet). GT: saksofon Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du trenger ikke å ha noen friends på xbox live for å kunne spille Live nei. Bare join en eller annen game du, hvis det kommer opp feilmeldinger kan det være du har dårlig nettforbindelse, eller at gamen akkurat er ferdig når du kommer innpå. Legg gjerne til Gullfisk som friends Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Trenger jeg Gold-medlemskap for å joine en "Ranked Game"? Når jeg går inn der, finner jeg ingen som spiller online. Frustrerendes. Endret 5. mai 2008 av iMono Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du trenger vel gold medlemskap for å overhode kunne spille online? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du trenger GOLD for å kunne spille på Live i det hele tatt ja... Lenke til kommentar
DHM Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 XBL: Mean Shrimp Spilt ferdig SP nå, så trenger noen å spille online med ;D Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Faen. Jeg har bare problemer "Unable to connect session. Returning to Single Player". Jeg klarer heller ikke å joine andre kamper enn de vennene mine er med i. Noen som har en guide et eller annet sted for slike problemer? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror det rett og slett er serverne som sliter. Prøv den test network connection på xbox dashboardet for å sjekke at alt er som det skal. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk til å lage et game, men jeg vet ikke hvordan jeg UNNGÅR å være Admin. :S Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 sjef87 spiller som regel på kveldene, add me! Lenke til kommentar
covenent Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen med på litt cops n' crooks i 1800 tiden i dag? Gamertag: Vaskebjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå