Martin-sama Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg er gjerne med, spiller både singel- og multiplayer Gamertag: Martin Sama Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Glatt med om det er party. Orker ikke bare spill med EN person liksom... 16stk freeroam <3<3<3 Dark Lord Sieg Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Blir med litt senere i kveld(fra kl 23-xx) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Glatt med om det er party. Orker ikke bare spill med EN person liksom... 16stk freeroam <3<3<3 Dark Lord Sieg Enig der. Jeg blir med om vi er en del folk. gamertag: sablabra Lenke til kommentar
jsol Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Skal vi samle en gjeng i kveldingen/natt ? Teste ut multiplayern sammen med 15 andre nordmenn blir jo kos! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Skal vi samle en gjeng i kveldingen/natt ?Teste ut multiplayern sammen med 15 andre nordmenn blir jo kos! Jeg blir med, men får ikke bruke boxen før ved 23 tiden eller midnatt Lenke til kommentar
jsol Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 passer fint.. blir litt seint på meg og! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vel, blir det til noe da? Som sagt tidligere; GT: Dark Lord Sieg. Er glatt med å spille nå, sålenge det er en solid gruppe. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg driver og legger til noen nå, men jeg skjønner absolutt ikke åssen vi skal få til å samles? Jeg valgte å koble meg til multiplayer på mobilen, og da ble jeg til en kvinne og helt alene i hele byen. Hvordan skal vi samles? Lenke til kommentar
jsol Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du kan invitere folk til servern ved å trykke på xboxguideknappen.. den i midten på håndkontrollern.. Der finner du friends lista di, så kan du velge en venn og trykke på "invite to game" gt: humanoidtorkel Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vi var vel et par stykker som spilte nå. Selv synes jeg cops' n crooks er morsomst, deathmatch ble litt kjedelig i lengden... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har lagt deg til jsol, men du har ikke svart på friend requestèn så fikk aldri spille. Men spilte med noen andre da Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Gormers Joiner vanligvis hvis du inviterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 sorry at jeg ikke joiner noen, men klarer ikke å gi slipp på singelplayer... Lenke til kommentar
jsol Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 aiai.. samme her! spelt 3-4 timer i strekk no. Glømte vekk heile multiplayern. Vi tar det i morgen folkens! Bruker folk mic osv? Hadde vert greit med litt kommunikasjon om vi skulle finne på noe artige stunts! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sorry at ikke jeg svarte på invites igår sablabra, men var igang på at annet game, og spilte for første gang litt bra, så ville fortsette der. Neste gang skal jeg se å joine! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Gamertag: andr3asb jeg blir gjerne med på noen runder! tror det ville vært drit kult, ettersom hver gang jeg joiner, mister den av en eller annen grunn host.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Endrer du/dere Mongoraw til Mongorawdenim Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har spilt meg så smått ferdig med singleplayer nå.. noen som blir med på multiplayer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå