FlaSch Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 urrin Hvordan er det det samarbeidet her liksom skal fungere? Hva er det det går ut på ? Må innrømme at jeg har null erfaring med onlinesystemet til live, og jeg skjønner virkelig ikke hva dette har for seg. Lenke til kommentar
covenent Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Legg til Vaskebjorn Får forhåpentligvis spillet i morgen, så da hiver jeg meg me på noen runder multiplayer Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Legg meg gjerne til, gamertag: Robinwan Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Legg til Andyax og bli KNUST =) Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 GT: MartinPhoenix Får legge til noen folk å se om det er noe liv på live Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 *peke på signatur* Får se om jeg prøver ut multi player i løpet av dagen Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) urrin Hvordan er det det samarbeidet her liksom skal fungere? Hva er det det går ut på ? Må innrømme at jeg har null erfaring med onlinesystemet til live, og jeg skjønner virkelig ikke hva dette har for seg. Må si meg enig. Må man legge til folk sin gamertag for å spille online? kan ikke xbox'en finne selv? Til meg finner den bare 1 person hvis jeg er heldig .... edit: Fant delvis ut av det. Hvis jeg velger ranked game modus, da finner jeg folk, men ikke på partymode, player match eller hva det heter. Samt et siste spørsmål: Kan ps3 og xbox spillere spille mot hverandre på nett? Endret 1. mai 2008 av JoaJoa Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Flere som sliter med å spille online nå? Blir bare disconnecta før jeg får spilt. Lenke til kommentar
panthex231 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Må nesten få til noe gaming med Norske folk i kveld, jeg er pålogga nå og utover, så hvis dere vill spill så bare add Panthex. Da er det bare til og pme Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Gamertag: Wiciwato Endret 1. mai 2008 av Slicks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå