Supah-Mouse Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg føler et urge etter 1.5 l flasker! Sign me up! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Forresten så burde vi også få opp noe lignende for San-Sao brusen, folk må jo huske den? Drittgod. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Forresten så burde vi også få opp noe lignende for San-Sao brusen, folk må jo huske den? Drittgod. I remember! Hvor forsvant den egentlig? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 urge er definitivt det beste brusen på det norske markedet. den passer til alt, enten om det er til en femretters middag eller om det er etter trening. smaken gjør meg avhengig, og jeg irriterer meg grønn over at det er så få butikker som selger urge. det faktumet at coca-cola nekter å produsere urge på 1,5-litersflasker irriterer meg derimot både gul og grønn. Lenke til kommentar
Irn-Bru Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Urge er digg men Irn-Bru er diggere Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sign me up, er med på å lage gruppe for San Sao, for den var digg!!! Lenke til kommentar
KNB Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Urge er digg men Irn-Bru er diggere Helt enig, syns de burde lansere Irn-Bru i Norge. Drikker bare Irn-Bru når eg drar til England Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er ikke yndlings brusen min, men jeg føler helt klart at den skulle ha fått vært et alternativ! Sign me up! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sticky? Urge ftw! Skriv meg opp visst du ikke skjønte det Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Urge på glassflaske! tenk å åpne en i sommervarmen! Endret 4. mai 2008 av carlgutt Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Urge på glassflaske! tenk å åpne en i sommervarmen! Tror at urge passer bedre på boks... Åhhh, det høres så digg ut... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror neppe Urge på boks blir å se i hyllene igjen. Men vi får håpe 1,5 literen kommer tilbake. Jeg er allerede skrevet opp. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sendte mail til Coca Cola om Urge på 1,5L flasker. Her er svaret jeg fikk: Hei, Vi ser at salget av Urge øker fra år til år uten at vi markedsfører drikken. Selvsagt vil vi gi ut brusen på 1,5 liters flasker hvis det er marked for dette. Vi er klar over at det er laget en gruppe på Facebook og vi har også sett blogger og annet på andre nettsider som ønsker Urge på 1,5 L. Vi kan si det sånn: Hvis den ihuga fansen på Facebook klarer å doble sine medlemmer på gruppen "Urge på 1,5 liters flasker", vil vi vurdere å gi ut Urge på 1,5 liters flasker igjen. Med vennlig hilsen Coca-Cola forbrukerservice Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fikk mail fra coca cola idag: Hei, Vi ser at salget av Urge øker fra år til år uten at vi markedsfører drikken. Selvsagt vil vi gi ut brusen på 1,5 liters flasker hvis det er marked for dette. Vi er klar over gruppen på Facebook og vi har også sett blogger og annet på andre nettsider som ønsker Urge på 1,5 L. Vi kan si det sånn: Hvis den ihuga fansen på Facebook klarer å doble sine medlemmer på gruppen "Urge på 1,5 liters flasker", vil vi vurdere å gi ut Urge på 1,5 liters flasker igjen. Med vennlig hilsen Coca-Cola forbrukerservice Martin_PS3, du trenger ikke poste det som allerede er postet Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Bra gjort av Coca-Cola å møte oss som ønsker Urge 1.5l på halvveien, nå må vi rekruttere og spre ordet folkens! Endret 5. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kan ikke alle legge det til i signaturen ? Da blir det hvertfall spredd fortere.. Lenke til kommentar
Irn-Bru Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Urge er digg men Irn-Bru er diggere Helt enig, syns de burde lansere Irn-Bru i Norge. Drikker bare Irn-Bru når eg drar til England Irn-Bru er på vei ut til den norske handelen nå Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har aldri smakt Urge, men skriv meg opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå