Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

urge er definitivt det beste brusen på det norske markedet. den passer til alt, enten om det er til en femretters middag eller om det er etter trening. smaken gjør meg avhengig, og jeg irriterer meg grønn over at det er så få butikker som selger urge. det faktumet at coca-cola nekter å produsere urge på 1,5-litersflasker irriterer meg derimot både gul og grønn.

Lenke til kommentar

Sendte mail til Coca Cola om Urge på 1,5L flasker. Her er svaret jeg fikk:

 

Hei,

Vi ser at salget av Urge øker fra år til år uten at vi markedsfører drikken. Selvsagt vil vi gi ut brusen på 1,5 liters flasker hvis det er marked for dette.

Vi er klar over at det er laget en gruppe på Facebook og vi har også sett blogger og annet på andre nettsider som ønsker Urge på 1,5 L.

Vi kan si det sånn: Hvis den ihuga fansen på Facebook klarer å doble sine medlemmer på gruppen "Urge på 1,5 liters flasker", vil vi vurdere å gi ut Urge på 1,5 liters flasker igjen.

 

 

Med vennlig hilsen

Coca-Cola forbrukerservice

Lenke til kommentar
Fikk mail fra coca cola idag:

 

Hei,

Vi ser at salget av Urge øker fra år til år uten at vi markedsfører drikken. Selvsagt vil vi gi ut brusen på 1,5 liters flasker hvis det er marked for dette.

Vi er klar over gruppen på Facebook og vi har også sett blogger og annet på andre nettsider som ønsker Urge på 1,5 L.

Vi kan si det sånn: Hvis den ihuga fansen på Facebook klarer å doble sine medlemmer på gruppen "Urge på 1,5 liters flasker", vil vi vurdere å gi ut Urge på 1,5 liters flasker igjen.

 

Med vennlig hilsen

Coca-Cola forbrukerservice

 

Martin_PS3, du trenger ikke poste det som allerede er postet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...