CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tss, er bare brus jo Blasphemy! This is madness! THIS IS SPARTA! Endret 15. oktober 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er glad fordi 1,5 liters flaskene er her. Har spart litt penger siden de kom. Før pleide jeg å kjøpe mange, mange 0,5 liters flasker i uka. Nå trenger jeg bare noen store. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Gunnern har begått en utilgivelig handling. Han må jages ut av landet! Slike som deg er ikke velkommen her. EDIT: Ser at gunnerns innlegg har blitt fjernet. For dem som lurer; han kalte Urge skvip. Endret 21. oktober 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Å gå inn i denne tråden for å skrive at man ikke liker Urge er som å gå inn i Manchester United-tråden og si at man hater ManU. Det kalles trolling og bør rapporteres. Lenke til kommentar
krydder Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er også fan av Urge. Er kjempefornøyd at den endelig har kommet på 1,5 litersflasker også. Synes også at den burde komme på boks også. Jeg mener å huske at den fantes på boks for noen år tilbake (6-7 år siden) men så ble det slutt på det av en eller annen grunn. Husker at jeg var på besøk hos farmora mi i Sandnes på den tia og da var vi innom en dagligvarebutikk og da solgte de Urge på boks der. Synd at det ble slutt på det. Har ihvertfall ikke sett noe til Urge-boksen ihvertfall på de siste fem årene så jeg regber med at Coca Cola sluttet å selge Urge på boks. Enig at brus er bedre på boks enn flaske. Boksbrus blir fortere kald samt man slipper at det smaker plast av brusen. Håper Urge på boks også kommer tilbake etterhvert. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Glassflaske er jo også bra Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 hadde vert digg med en urge nå, men synd at vi ikke har, orker ikke gå bort på butta! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Enig i den. Her pissregner det så får klare meg med sprite. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 mhm, men det funker med julebrus og Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Om man blander cola, fanta og sprite får man noe som kan minne om urge. Jeg gjør alltid dette på BurgerKing. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hah. den dagen!! "jeg vil ha blandabrus" - på BK!??! Det var noe jeg drakk som syvåring Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Egen tappestasjon, er ålreit da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ah, da kan det funke. Ser for meg der du står å sier du skal ha blandabrus i køa på BK. Jeg hadde ledd :!: Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen fler her som har hørt om ryktene at Urge har østrogen i seg? :!: Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Ja, men det tror ikke jeg noe på... Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ryktene er mange, men de færreste stemmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Man får liten tizz av urge, det er helt sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå