Wackamole Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det er cool! - tenk at lille store Norge har en slags ènerett på Urge!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Også kult at amerikanere importerer det fra Norge ^^ Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Wikipedia: Delvis på bakgrunn av protester fra Surge-entusiaster, som websiden SaveSurge.org, valgte Coca-Cola å lansere Vault i USA i 2006. Drikken sies å ha enkelte likhetstrekk med Surge. Noen som har smakt Vault? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 En gang. Kan ikke si jeg ver imponert. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 sinnsykt genialt at lille Norge er de eneste som selger urge åja, genialt at det har kommet 1.5l urge Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 I dag åpna jeg en flaske som det var myyyyye kulsyre i, rapa i 10 sekunder etter 1 glass Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er det flere enn meg som syntes at 1.5l smaker bedre når det har stått noen dager i kjøleskapet? Drakk en 1.5l som hadde stått i kjøleskapet i en uke og den var mye bedre enn den som kun hadde stått noen timer. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Seff er kald URGE det beste (brus generelt er alltid best kaldt). Når jeg skal fryse brusen, har jeg alltid 2 muligheter; fryseboksen i kjellern, eller den lille fryserommet i toppen av kjøleskapet. Det går fortere i fryseboksen, så der kan brusen stå 1t + uten at den blir til is, mens i kjølerommet i kjøleskapet kan brusen stå i 1t og 20min uten at den blir til is Ganske genialt. Startpunkt er kjellerkald brus Idag skulle jeg stacke opp med mere URGE, men MENY på Teie var desverre tom, jeg spurte en av de ansatte, og fikk til svar at Coca Cola Norge ikke klarte å produsere nok URGE.... :\ Så får vel ta det som et positivt tegn, tror ikke denne brusen går bort med det første. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Greit at kald brus er best Men de holdt omtrent samme temperatur, var derfor jeg syntes egentlig at det var så rart at den ene smakte bedre Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Wikipedia: Delvis på bakgrunn av protester fra Surge-entusiaster, som websiden SaveSurge.org, valgte Coca-Cola å lansere Vault i USA i 2006. Drikken sies å ha enkelte likhetstrekk med Surge. Noen som har smakt Vault? Jeg har det, syns den var bedre enn URGE tbh. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Wikipedia: Delvis på bakgrunn av protester fra Surge-entusiaster, som websiden SaveSurge.org, valgte Coca-Cola å lansere Vault i USA i 2006. Drikken sies å ha enkelte likhetstrekk med Surge. Noen som har smakt Vault? Jeg har det, syns den var bedre enn URGE tbh. Kommer den eller er den i norge? jeg har aldri sett den! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Aldri brukt så mye penger på brus som når Urge kom på 1.5liters flasker Men er jo en grunn til det da! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvordan er framtidsutsiktene til brusen? Er det store svingninger i salgstallene? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 syntes urge hører hjemme på 0.5 liter flaske ikke 1.5 liter flaske, kullsyren forsvinner så fort. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Wikipedia: Delvis på bakgrunn av protester fra Surge-entusiaster, som websiden SaveSurge.org, valgte Coca-Cola å lansere Vault i USA i 2006. Drikken sies å ha enkelte likhetstrekk med Surge. Noen som har smakt Vault? Jeg har det, syns den var bedre enn URGE tbh. Kommer den eller er den i norge? jeg har aldri sett den! Den er ikke i Norge nei. Tror nok at Urge salget vil dale når alle er drittlei brusen.. var vel samme greia som skjedde på slutten av 90-tallet da 1.5L ble tatt ut av salg? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 head_hunter: Hos meg er det akkurat det motsatte! En liten flaske vil en som oftest åpne og lukke langt flere ganger enn en stor en. Om du mener kullsyre forsvinner fort på en 1.5L flaske, kan det ha noe med hvordan du behandler den. Eks: Du har en stor URGE i kjøleskapet, drikker av den, men setter den ikke tilbake i kjøleskapet mens den fortsatt er kald <--- Her feiler mange, neste gang du putter brusen i kjøleskapet er den da ødelagt for evig og alltid Eneste utvei for kald brus vil da være å putte isbit(er) i, etter at du har helt brus i et glass. Isbiter før helling av brus, er suicide som mange sikkert vet, så fyfy til alle restauranter o.l. som ikke behandler slik brus burde behandles. Brusen i 0.5L-flaskene er igrunn ikke digg hvis den ikke helles over i glass. Smaker altfor mye plast, og glassflaskene til cola smaker ekkelt glass de også, så boks er igrunn eneste utvei hvis det hender jeg kjøper små kvanta av brus. Brusen er sjelden kald nok i butikkene uansett (kald == 0.1C ) Brus <3 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 akurat kjøpt meg en urge til i kveld, også komemr brutter'n og to kompiser og drikker den opp.... Gjett om jeg ble forbanna! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dårlig gjort! Urge er hellig! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tss, er bare brus jo Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tss, er bare brus jo Blasphemy! This is madness! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå