Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seff er kald URGE det beste (brus generelt er alltid best kaldt).

 

Når jeg skal fryse brusen, har jeg alltid 2 muligheter; fryseboksen i kjellern, eller den lille fryserommet i toppen av kjøleskapet.

Det går fortere i fryseboksen, så der kan brusen stå 1t + uten at den blir til is, mens i kjølerommet i kjøleskapet kan brusen stå i 1t og 20min uten at den blir til is :) Ganske genialt.

Startpunkt er kjellerkald brus :p

 

Idag skulle jeg stacke opp med mere URGE, men MENY på Teie var desverre tom, jeg spurte en av de ansatte, og fikk til svar at Coca Cola Norge ikke klarte å produsere nok URGE.... :\ Så får vel ta det som et positivt tegn, tror ikke denne brusen går bort med det første.

Lenke til kommentar
Wikipedia: Delvis på bakgrunn av protester fra Surge-entusiaster, som websiden SaveSurge.org, valgte Coca-Cola å lansere Vault i USA i 2006. Drikken sies å ha enkelte likhetstrekk med Surge.

 

Noen som har smakt Vault?

Jeg har det, syns den var bedre enn URGE tbh.

Kommer den eller er den i norge?

jeg har aldri sett den!

Lenke til kommentar
Wikipedia: Delvis på bakgrunn av protester fra Surge-entusiaster, som websiden SaveSurge.org, valgte Coca-Cola å lansere Vault i USA i 2006. Drikken sies å ha enkelte likhetstrekk med Surge.

 

Noen som har smakt Vault?

Jeg har det, syns den var bedre enn URGE tbh.

Kommer den eller er den i norge?

jeg har aldri sett den!

Den er ikke i Norge nei.

 

Tror nok at Urge salget vil dale når alle er drittlei brusen.. var vel samme greia som skjedde på slutten av 90-tallet da 1.5L ble tatt ut av salg?

Lenke til kommentar

head_hunter: Hos meg er det akkurat det motsatte!

En liten flaske vil en som oftest åpne og lukke langt flere ganger enn en stor en.

Om du mener kullsyre forsvinner fort på en 1.5L flaske, kan det ha noe med hvordan du behandler den.

 

Eks: Du har en stor URGE i kjøleskapet, drikker av den, men setter den ikke tilbake i kjøleskapet mens den fortsatt er kald <--- Her feiler mange, neste gang du putter brusen i kjøleskapet er den da ødelagt for evig og alltid :p Eneste utvei for kald brus vil da være å putte isbit(er) i, etter at du har helt brus i et glass. Isbiter før helling av brus, er suicide som mange sikkert vet, så fyfy til alle restauranter o.l. som ikke behandler slik brus burde behandles.

Brusen i 0.5L-flaskene er igrunn ikke digg hvis den ikke helles over i glass. Smaker altfor mye plast, og glassflaskene til cola smaker ekkelt glass de også, så boks er igrunn eneste utvei hvis det hender jeg kjøper små kvanta av brus.

Brusen er sjelden kald nok i butikkene uansett (kald == 0.1C :D)

 

Brus <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...