Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FYI: De har den på Prix i Langesund og på Stathelle for de som bor i de områdene.

OHH...!!! Miles away!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vet ikke hvor langt det er ROGNAN - Langesund, men det er litt for langt for å kjøpe en lusen(les: nødvendig) flaske med urge :p

De har 1,5 l Urge på Bunnpris i Bodø. Det skulle bli 90 km å kjøre, sånn omtrent. Så kan du jo kjøpe to i slengen for å slippe å kjøre så mange turer :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke noe problemer med at den blir tam. Men det jeg liker med 1,5l framfor 0,5l er at denne har jeg liggende i kjøleskapet og tar ett og ett glass i ny og ne. Så da er en hver slurk drukket forfriksende, kald og herlig.

Halvliteren drikker man jo også gjerne fra flaska og da blir det jo frigjort mer kullsyre for hver slurk man tar. På 1,5l blir flaska ikke snudd på hue like ofte.

Lenke til kommentar
Urgen varierer jo faktisk litt fra flaske til flaske (evnt. part til parti) imo. Fikk en Urge for noen dager siden som virket som den hadde litt mer kullsyre og på en måte litt saltere smak enn vanlig. Smakte litt som Urge med litt farris i. Var egentlig god :)

Ny drikk, BonAqurge. 40% Bonaqua, 60% Urge. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...