-Tommy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Forstår ikke hvorfor klager over at den mister futten så fort. Kjøpte en Urge 1.5l på skolen idag og den holdt glatt i 4timer. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 FYI: De har den på Prix i Langesund og på Stathelle for de som bor i de områdene. OHH...!!! Miles away!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vet ikke hvor langt det er ROGNAN - Langesund, men det er litt for langt for å kjøpe en lusen(les: nødvendig) flaske med urge De har 1,5 l Urge på Bunnpris i Bodø. Det skulle bli 90 km å kjøre, sånn omtrent. Så kan du jo kjøpe to i slengen for å slippe å kjøre så mange turer Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Forstår ikke hvorfor klager over at den mister futten så fort. Kjøpte en Urge 1.5l på skolen idag og den holdt glatt i 4timer. Couldnt agree more. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg har heller ikke noe problemer med at den blir tam. Men det jeg liker med 1,5l framfor 0,5l er at denne har jeg liggende i kjøleskapet og tar ett og ett glass i ny og ne. Så da er en hver slurk drukket forfriksende, kald og herlig. Halvliteren drikker man jo også gjerne fra flaska og da blir det jo frigjort mer kullsyre for hver slurk man tar. På 1,5l blir flaska ikke snudd på hue like ofte. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er bare deg Nope Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er bare innbilning Nope Bedre? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Urgen varierer jo faktisk litt fra flaske til flaske (evnt. part til parti) imo. Fikk en Urge for noen dager siden som virket som den hadde litt mer kullsyre og på en måte litt saltere smak enn vanlig. Smakte litt som Urge med litt farris i. Var egentlig god Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Bunnpris, Otta, er av mine erfaringer i besittelse av et meget godt parti Urge 1.5l. Endret 24. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg la min i frysern i 15 min nå, har ligget i kjøleskapet. Synes den ble litt bedre men 0,5 litern jeg kjøpte før i dag synes jeg smakte mer. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Urgen varierer jo faktisk litt fra flaske til flaske (evnt. part til parti) imo. Fikk en Urge for noen dager siden som virket som den hadde litt mer kullsyre og på en måte litt saltere smak enn vanlig. Smakte litt som Urge med litt farris i. Var egentlig god Ny drikk, BonAqurge. 40% Bonaqua, 60% Urge. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kanskje det er tingen for de som synes det er lite kullsyre; bland det med noe som har irriterende mye kullsyre. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 utblanda urge? - hørtes ikke godt ut :/ Noen som har prøvd og blande urge med vodka, eller bacardi eller absoulte vodka lime/sitron? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hmm, tror jeg faktisk prøvde vodka urge for noen år siden. Mener å huske at det ikke var så ille, mye bedre enn cola vodka eller fanta vodka iallfall. Kanskje blir det noe jeg må prøve pånytt i helgen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Urge og vodka er ikke dumt. Endret 26. september 2008 av qweac Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Urge og Vodka er finfint ^^ Er stort sett det jeg blander, og har til gode å bli lei av Urge uansett hvor dårlig jeg blir av feilblandinger i grisefylla Men yay! Nå har 1,5 L-flaskene kommet på Spar i Kongensgate i Steinkjer også ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 FYI så var Norge det første landet i verden som fikk Urge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Yeah. Ett år før USA for å teste den eller noe sånt, så vidt jeg husker Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Og afaik så er Norge det eneste landet det fortsatt selges i (det selges ihvertfall ikke i USA lenger). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, det selges bare i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå