Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer om du lar en 1,5l Urge ligge i frysern litt for lenge? Jeg la en i frysedisken i butikken idag, for jeg skulle kjøpe den senere, men det ble ikke noe av likevel ...
Den fryser til og betjeningen tar den ut og setter den på lageret mot slutten av dagen. Den vil ikke sprekke og det er vanlig at betjeningen går igjennom butikken for å rydde å sette ting på plass før stengetid.
Lenke til kommentar
Hva skjer om du lar en 1,5l Urge ligge i frysern litt for lenge? Jeg la en i frysedisken i butikken idag, for jeg skulle kjøpe den senere, men det ble ikke noe av likevel ...

Da blir den frossen. Og når den blir frossen så begynner fargestoffene å mutere. Har du sett hva slags farge det er på sånn radioaktiv gugge på dataspill? Den ligner litt frossen urge. OG DET ER IKKE TILFELDIG! :ph34r: Når du prøver å åpne en frossen urge så kommer den til å hoppe ut av flaska og bite deg i nesa. Så blir du gjort om til en zombie som spyr radioaktiv urge på folk

Lenke til kommentar

OT:

 

Hvis folk på butikken likner noe ala dette neste gang du skal handle, vet du at noe har gått veldig galt.

 

1700447197_3bb4fa020f.jpg?v=0

 

 

Jeg bemerker meg at samtlige rema 1000 butikker jeg har vert innom har fått inn partier med 1,5, en trend jeg regner med er lik over hele landet. Jeg tror nok store flasker er kommet for å bli, det ser ihvertfall slikt ut på salget..

Lenke til kommentar
Hva skjer om du lar en 1,5l Urge ligge i frysern litt for lenge? Jeg la en i frysedisken i butikken idag, for jeg skulle kjøpe den senere, men det ble ikke noe av likevel ...

Da blir den frossen. Og når den blir frossen så begynner fargestoffene å mutere. Har du sett hva slags farge det er på sånn radioaktiv gugge på dataspill? Den ligner litt frossen urge. OG DET ER IKKE TILFELDIG! :ph34r: Når du prøver å åpne en frossen urge så kommer den til å hoppe ut av flaska og bite deg i nesa. Så blir du gjort om til en zombie som spyr radioaktiv urge på folk

 

Trur noen har drukket litt for mye Urge i det siste :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...