Puke Nukem Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 De har ikke tatt inn big-bottle urge her enda :\ LIFE SUX!!!!!!!!! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 hvis salget holder seg oppe, kan det hendet det kommer Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kommer helt sikkert, er bare enkelte småbutikker som ikke selger så mye brus og derav ikke tar inn så ofte. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fitte på hjul.. har allerede drukket 2 flasker til nå idag, nå er det stopp Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Haha, stå på Har drukket en idag Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fitte på hjul.. har allerede drukket 2 flasker til nå idag, nå er det stopp Ville ha vært mer bekymra for å gå lei den enn for helsa som jeg regner med du tenkte på nå. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva skjer om du lar en 1,5l Urge ligge i frysern litt for lenge? Jeg la en i frysedisken i butikken idag, for jeg skulle kjøpe den senere, men det ble ikke noe av likevel ... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva skjer om du lar en 1,5l Urge ligge i frysern litt for lenge? Jeg la en i frysedisken i butikken idag, for jeg skulle kjøpe den senere, men det ble ikke noe av likevel ...Den fryser til og betjeningen tar den ut og setter den på lageret mot slutten av dagen. Den vil ikke sprekke og det er vanlig at betjeningen går igjennom butikken for å rydde å sette ting på plass før stengetid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva skjer om du lar en 1,5l Urge ligge i frysern litt for lenge? Jeg la en i frysedisken i butikken idag, for jeg skulle kjøpe den senere, men det ble ikke noe av likevel ... Da blir den frossen. Og når den blir frossen så begynner fargestoffene å mutere. Har du sett hva slags farge det er på sånn radioaktiv gugge på dataspill? Den ligner litt frossen urge. OG DET ER IKKE TILFELDIG! Når du prøver å åpne en frossen urge så kommer den til å hoppe ut av flaska og bite deg i nesa. Så blir du gjort om til en zombie som spyr radioaktiv urge på folk Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 :!: lol Håper ikke jeg har sluppet løs en liten armada av eks-kiwi-ansatte-urge-zombier på byen ... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 OT: Hvis folk på butikken likner noe ala dette neste gang du skal handle, vet du at noe har gått veldig galt. Jeg bemerker meg at samtlige rema 1000 butikker jeg har vert innom har fått inn partier med 1,5, en trend jeg regner med er lik over hele landet. Jeg tror nok store flasker er kommet for å bli, det ser ihvertfall slikt ut på salget.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vår (lokale) Rema 1000 butikk, har ikke fått inn :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 FYI: De har den på Prix i Langesund og på Stathelle for de som bor i de områdene. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva skjer om du lar en 1,5l Urge ligge i frysern litt for lenge? Jeg la en i frysedisken i butikken idag, for jeg skulle kjøpe den senere, men det ble ikke noe av likevel ... Da blir den frossen. Og når den blir frossen så begynner fargestoffene å mutere. Har du sett hva slags farge det er på sånn radioaktiv gugge på dataspill? Den ligner litt frossen urge. OG DET ER IKKE TILFELDIG! Når du prøver å åpne en frossen urge så kommer den til å hoppe ut av flaska og bite deg i nesa. Så blir du gjort om til en zombie som spyr radioaktiv urge på folk Trur noen har drukket litt for mye Urge i det siste Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Urge er digg, men det må jo samtidig være den brusen som er mest usunn, var det 38% sukker? Blir uggete av å drikke bare urge en hel dag ihvertfall, men er digg med ei flaske i uka Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 38% sukker nei? Hvor i heite hule helvete har du det fra? Det er nok 11% akkurat som Coca Cola, Pepsi, Solo, Fanta, ørten andre brusmerker, eplejuice, appelsinjuice og andre vanlige juicer. http://no.wikipedia.org/wiki/Urge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Trur noen har drukket litt for mye Urge i det siste Man kan ikke få for mye Urge! Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 i 1.5L flasker er det 34Gram sukker (38%) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) i 1.5L flasker er det 34Gram sukker (38%) Du leser etiketten feil. Det vil si 38% av såkalt "referanseverdi". Det vil si anbefalt daglig inntak. edit: Og da snakker man om en "porsjon" på 2,5 dl. Endret 18. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Var nok jeg som har sett og tenkt litt feil da ja, men det må da være mere sukker enn i annen brus? For urge "virker" usunnere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå