Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som om URGE-populariteten har steget på brusdispenserne også ;)

Heheh, tell me about it. Hadde en slik automat utenfor skolen ifjor også og når skoleåret begynte så var det en knapp med urge, så ble det to også tre også tilslutt fire før skoleåret var over. Og de måtte fremdeles fylle på hvertfall en gang i uken :p

Lenke til kommentar

Er Urge den nye fjortisbrusen? :!:

90% av de jeg ser under 18 som drikker brus, drikker urge.

 

Sikkert kjekt med stor URGE for de som sverger til den. Sparer en del penger og.

På butikken her koster den 15 kr. (Nå er det vel ekstra dyrt siden det er en slik nærbutikk).

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Kjøpte to 1.5L flasker på lørdagen, putta den ene rett i kjøleskapet (Vinskap), og den andre drakk jeg opp, men merka det at den ble tam etter en time, (har et snus-kjøleskap den står i når den ikke brukes), men den ble bedre når den er veldig kaald, og man må ha den i glass, jeg synes Urge på 1.5L flasker blir MYE bedre hvis du heller den over i et glass først..

Den som ble putta rett i vinskapet, holder enda :)

Endret av Famen
Lenke til kommentar
Kjøpte to 1.5L flasker på lørdagen, putta den ene rett i kjøleskapet (Vinskap), og den andre drakk jeg opp, men merka det at den ble tam etter en time, (har et snus-kjøleskap den står i når den ikke brukes), men den ble bedre når den er veldig kaald, og man må ha den i glass, jeg synes Urge på 1.5L flasker blir MYE bedre hvis du heller den over i et glass først..

Den som ble putta rett i vinskapet, holder enda :)

Hadde dem avkjølt og helte dem i glass jeg og, men ble tam fordi!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...