-Tommy Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jaa! Endelig fant jeg en butikk som hadde Urge inne Måtte dog reise 4 timer med tog Endret 5. september 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fant Urge (1,5l) på en Prix her i nærheten av hvor jeg bor. Hadde tenkt og kjøpe en vanlig 0,5l, men jeg så at de - til min store overraskelse - hadde fått inn 1,5l, og da kjøpte jeg selvsagt den Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kastet siste 1/4 del, rett og slett udrikkelig.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Da har du nok fått en "dårlig" urge, noen av de er helt forferdelig (ikke spør meg hvorfor) - men mesteparten av de er elsk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Selger 1,5l urge på Kvadrat ( Coop'en der ) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Da har du nok fått en "dårlig" urge, noen av de er helt forferdelig (ikke spør meg hvorfor) - men mesteparten av de er elsk Sier kanskje seg selv siden den fikk en lang og humpete mopedtur i de elendige norske veiene vi har Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Gjør som alle andre... ... Kjør på fortauet Endret 6. september 2008 av Famen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Eller som meg, ned mot motorveien -.- Guuud bedre jeg var flau Lenke til kommentar
mopani Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Yes! Muttern kom hjem fra butikken med Urge:D Var sinnsykt digg xD Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Ser ut som om URGE-populariteten har steget på brusdispenserne også Endret 6. september 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Artig å se en dispenser som har mer Urge enn cola iallfall Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ser ut som om URGE-populariteten har steget på brusdispenserne også Heheh, tell me about it. Hadde en slik automat utenfor skolen ifjor også og når skoleåret begynte så var det en knapp med urge, så ble det to også tre også tilslutt fire før skoleåret var over. Og de måtte fremdeles fylle på hvertfall en gang i uken Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Er Urge den nye fjortisbrusen? :!: 90% av de jeg ser under 18 som drikker brus, drikker urge. Sikkert kjekt med stor URGE for de som sverger til den. Sparer en del penger og. På butikken her koster den 15 kr. (Nå er det vel ekstra dyrt siden det er en slik nærbutikk). Endret 7. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Urge var jo sykt populært med en gang den kom også, men så dabba det av. Det samme kommer til å skje igjen Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skulle ønske San-Sao kom tilbake også, den slår Urge'n, imho. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Eg drikk Urge sidan den er betre enn cola. Men eg heldt meg unna 1,5 literane. Urge skal nytast frå ei 0.5 liters plastflake og ikkje noko anna. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Glassflaske hadde vært enda bedre! Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Kjøpte to 1.5L flasker på lørdagen, putta den ene rett i kjøleskapet (Vinskap), og den andre drakk jeg opp, men merka det at den ble tam etter en time, (har et snus-kjøleskap den står i når den ikke brukes), men den ble bedre når den er veldig kaald, og man må ha den i glass, jeg synes Urge på 1.5L flasker blir MYE bedre hvis du heller den over i et glass først.. Den som ble putta rett i vinskapet, holder enda Endret 7. september 2008 av Famen Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Har du et vinskap og et snusskap hjemme?! Endret 7. september 2008 av Überadri Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kjøpte to 1.5L flasker på lørdagen, putta den ene rett i kjøleskapet (Vinskap), og den andre drakk jeg opp, men merka det at den ble tam etter en time, (har et snus-kjøleskap den står i når den ikke brukes), men den ble bedre når den er veldig kaald, og man må ha den i glass, jeg synes Urge på 1.5L flasker blir MYE bedre hvis du heller den over i et glass først..Den som ble putta rett i vinskapet, holder enda Hadde dem avkjølt og helte dem i glass jeg og, men ble tam fordi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå