sCuper Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Selger overalt i Haugesund Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ikke faen å finne i Ulsteinvik eller på Hareid, men hos Coop i Volda/Ørsta finner man Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Rimi i Lunde og Liek any1 carez Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Selger overalt i Haugesund Litt langt det gitt. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Da var det endelig min tur å få tak i Urge i 1,5L flasker, kjørte 7 mil på moped totalt Måtte helt til Volda! Verdt det? Ja.. Har faktisk lagt merke til at det er mange polakker som går rundt med URGE flasker, er flere og flere av dem som kjøper virker det som Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kjørte du 7 mil på moped, for og kjøpe èn Urge på 1.5L flaske? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvor lenge er Urge 1.5l drikkbar? Kjøpte en 0.5l idag (nesten et år siden sist ) og den ble tam etter 5min, selv med korken på i 2-3 av dem. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 TAKK ! Da er det ikke bare jeg som kjenner det. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Kjørte du 7 mil på moped, for og kjøpe èn Urge på 1.5L flaske? Kjøpte EN flaske ja, men hadde andre ting å gjøre der da, tror du jeg er gal eller? er tross alt en brus! Scooteren var full i ting så ble 1 flaske ja.. Har drukket litt over halvparten og den er ganske tam nå, men den har vært igjennom mye risting på mopeden. Endret 4. september 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Da har Alta Servicesenter (Esso i Bukta) fått inn Urge på 1,5L flasker. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fack, har 1/3 av flasken igjen og brusen smaker ikke den dritt lengre.. Faktisk verre enn det en 0,5l gjør når den har stått litt etter å ha blitt åpnet. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har allerede fått i meg 2- 1,5 litere.. Utrolig god brus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Woohoo, da fant jeg deg på Megaen på Steinkjer *glad* Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har allerede fått i meg 2- 1,5 litere.. Utrolig god brus God hvis du drikker den fort! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Halvliteren blir tam før jeg har kommet meg halvveis. Går liksom ikke an med mindre jeg tømmer i meg hele på styrten, og det er det sjeldent jeg har behov for.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg kan ikke fitte og begrape fatte og begripe hvordan i allverden dere klarer å få en halvliter til å gå tam på fem minutter. Rister dere flasken? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 kjøpte her om dagen, tamm på fem minutter...Dere må virkelig riste flasken før dere åpner den -.-'' Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jaja, det blir vel en egen facebook-gruppe for å få fjerna den fordi den blir så fort tam? Lenke til kommentar
tamw Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Noen som vet hvor i Tønsbergområdet man kan få sånne? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Halvliteren blir tam før jeg har kommet meg halvveis. Går liksom ikke an med mindre jeg tømmer i meg hele på styrten, og det er det sjeldent jeg har behov for.. Da blir det halsbrann... ihvertfall med meg :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå