kevinedomm Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Så kan folk vennligst poste HVOR de har fått kjøpt urgen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Les nå gutt! De sier jo det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er Urge verre mot tennene en annen brus? har hørt det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er en av de brusene med mest sukker i Er mer sukker i Urge enn Cola. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Så kan folk vennligst poste HVOR de har fått kjøpt urgen? I dag har jeg kjøpt på Kiwi i Hausmans gate og Minipris i Thorvald Meyers gate. Ica i Grenseveien skal også ha fått det inn. Var jeg spesifikk nok nå? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Les nå gutt! De sier jo det. Kjøpte to flasker 1,5l med noen kamerater på skolen idag. Det var digg! Smakte minst like godt på stor flaske/pappkrus.Måtte riktignok innom 4 butikker før vi fant det (på Bunnpris), og der stod det jo ikke kaldt. Så vi putta noen i frysedisken og kom tilbake senere. Tviler på at jeg er ordblind.. her sier han ikke mer enn at han har funnet det på Bunnpris, men det er jo flere slike butikker rundt i Norge.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er Urge verre mot tennene en annen brus? har hørt det. Det er også ganske syrlig, noe som ikke er særlig sunt for tenna. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Enda ikke sett det på Meny eller rema i distriktet her Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Les nå gutt! De sier jo det. Kjøpte to flasker 1,5l med noen kamerater på skolen idag. Det var digg! Smakte minst like godt på stor flaske/pappkrus.Måtte riktignok innom 4 butikker før vi fant det (på Bunnpris), og der stod det jo ikke kaldt. Så vi putta noen i frysedisken og kom tilbake senere. Tviler på at jeg er ordblind.. her sier han ikke mer enn at han har funnet det på Bunnpris, men det er jo flere slike butikker rundt i Norge.. Åja, beklager. Misforsto spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tviler på at noen i Trondheim har problemer med å finne, men Maxi på Moholt har i alle fall lassevis. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nevnte Bunnpris ligger i Oslo, ved Pilestredet (ovenfor Blitz). Der hadde de ca. to kasser idag tror jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Var på Meny, dem visste ikke om det en gang. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nå har jeg ikke akkurat kjørt fra butikk til butikk og lett, men har vært innom 3 forskjellige butikker siden mandag, men har ikke funnet noen 1,5l i Sandefjord. Noen som vet om noen butikker som har? Jeg har forøvrig lagt merke til at siden forsommeren har de fleste butikker hatt omtrent dobbelt lager av 0,5l. Før hadde mange butikker 2-3 rader i bunn av et brusskap, og det var stadig tomt. Nå er det gjerne minst dobbelt så mye, mer synlig plassert, og sjeldent tomt for 0,5l Urge Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det er veldig sant. Siden kampanjen tok av (liten stund før "Urgedagen") føler jeg att jeg ser Urge overalt! Folk på gata som drikker det, venner som også kjøper det, tomflasker og fulle hyller i butikkene. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 ^ It's the end of the world as we know it. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det er veldig sant. Siden kampanjen tok av (liten stund før "Urgedagen") føler jeg att jeg ser Urge overalt! Folk på gata som drikker det, venner som også kjøper det, tomflasker og fulle hyller i butikkene. Det er jo veldig positivt, kan Coca Cola nå ser at de kan tjene store penger på dette, og kommer med mer Urge prosjekter i nærmeste fremtid.. Hvem vet, Urge Zero? Jaja, på fredag skal jeg ha meg en 1.5L. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Var på Rema i dag.. plutselig fikk jeg øye på noe jeg ikke har sett før:med stor Urge! Ikke at jeg bryr meg.. syns ikke urge er noe wow. Den blir også så fort tam i smaken når du først har åpnet flaska. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Ikke at jeg bryr meg.. syns ikke urge er noe wow. Den blir også så fort tam i smaken når du først har åpnet flaska. Må nesten åpne flaska for og drikke den ^^, Du får drikke den fortere neste gang da, bruker og sluke en halvliter på 5min, 3min hvis det er sol ute. Endret 3. september 2008 av Famen Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kjøpte meg en kasse jeg... ettersom det inngår i kassesalg tilbudet. 10x 1,5liter = Kr.79,- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noen som vet hvor dette kan bli kjøpt i Rogalands området ? Stavanger/Sandnes/Sola etc ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå