Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre jemenin! Folk rundt omkring i butikker er ikke særlig oppegående når det kommer til brusvarer.

"HØH, kommer URGE på store flasker? Nei den tror jeg ikke vi skal ha..."

Var innom en ICA og 4 MENY'er, og fant heldigvis 8flasker :D De hadde ikke flere på lager desverre. Planen var selvsagt å kjøpe 2 kasser ^^

Lenke til kommentar
Skal ut en tur nå snart, og da skal jeg selvfølgelig sjekke :D

Fann du noke i våje?

Nei :(

Kjøpte 0,5L da =)

Faen, leita i dei fleste butikkane i vik å på hareid, hadde heller ikkje på Rema i bya..

Spørs om ikkje det tar fleire dagar før den når oss då =)

Endret av Daniel_91
Lenke til kommentar

CC sender ut idag :)

Så de fleste dagligvare butikker som har levering av brus til idag, skal ha fått inn :) (foruten om dem som ligger heeeelt oppe i nord).

Dem hadde ikke fått inn på Sortland i Vesterålen idag, (Ica eller Rema 1k), skal over og sjekke i morra (det var en venn som sjekka idag :p, stoler ikke helt på ham).

Lenke til kommentar
Da fant jeg 1,5l i Ålesund! ENDELIG :D

Hvilken butikk??

Har lett igjennom alle butikkene i ulsteinvik og hareid.. ikke en dritt å se av 1,5l URGE.

Kontorstol: Noke å finne i våja? :p

Var innom Rema 1000 ved Tinghuset, fordi det er nærmeste butikken. Har ikke sjekka noen andre. :)

Lenke til kommentar
Ja, det er vel greit. Men coka cola og andre cola produkter tappes på mack i Tromsø (fremfor å få det sendt fra Oslo / Sverige)

All Coca Colaen her nede er tappet i Lørenskog

Jeg visste ikke at det ble tappet noen andre steder i Norge enn på Lørenskog. Er det noen som har prøvd en blindetest for å sjekke om det smaker likt? Den svenske Colaen og den jeg kjøper i Syden smaker annerledes enn den her hjemme. Og når vi først er inne på smak, har jeg hørt en litt oppsiktsvekkende/sær historie om Cola:

Kanskje litt OT, men jeg kan jo ta det her siden både Cola og Urge er Coca Cola-produkter. En venn av meg fortalte at ca. annenhver mnd. forandres smaken på Coca Cola littegrann. Dette er fordi man ikke skal bli lei. Man begynner kanskje å gå lei etter to mnd. med hard Cola-drikking, så de forandrer smaken litt for at man skal bli "frelst" igjen og fortsette å drikke dette himmelske vannet. Er dette en sann historie?

I dag fant jeg endelig halvannen liters Urge. Jeg kjøpte med meg to flasker og nå er det bare litt igjen av den siste. Det er merkelig hvor mye bedre det smaker når jeg heller litt iskald Urge oppi et glass enn det gjør når jeg drikker det rett av 0,5-flaska.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...