Olum Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Var innom Ica Nær, Kiwi og Bunnpris i dag. Ingen av dem hadde fått det inn, og de to sistnevnte butikkene visste ikke at det skulle komme engang. Heldigvis får Ica inn brus i morra, og ene butikkmedarbeideren mente at 1,5l. Urge var en av varene. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 De hadde fått det inn på vår lille Spar butikk Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg fant ikke noe på Smart, så måtte dra av gårde på Spar butikk jeg og, jeg skal love at Urge har aldri smakt så godt som den gjorde i dag. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Herre jemenin! Folk rundt omkring i butikker er ikke særlig oppegående når det kommer til brusvarer. "HØH, kommer URGE på store flasker? Nei den tror jeg ikke vi skal ha..." Var innom en ICA og 4 MENY'er, og fant heldigvis 8flasker De hadde ikke flere på lager desverre. Planen var selvsagt å kjøpe 2 kasser ^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skal ut en tur nå snart, og da skal jeg selvfølgelig sjekke Fann du noke i våje? Nei Kjøpte 0,5L da =) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg måtte også nøye meg med den samme gamle, men fortsatt fantastiske, halvliter'n. Tenker jeg tar en tur innom Ica rett etter skolen i morra. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Skal ut en tur nå snart, og da skal jeg selvfølgelig sjekke Fann du noke i våje? Nei Kjøpte 0,5L da =) Faen, leita i dei fleste butikkane i vik å på hareid, hadde heller ikkje på Rema i bya.. Spørs om ikkje det tar fleire dagar før den når oss då =) Endret 1. september 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 CC sender ut idag Så de fleste dagligvare butikker som har levering av brus til idag, skal ha fått inn (foruten om dem som ligger heeeelt oppe i nord). Dem hadde ikke fått inn på Sortland i Vesterålen idag, (Ica eller Rema 1k), skal over og sjekke i morra (det var en venn som sjekka idag , stoler ikke helt på ham). Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen som vet om Mack tapper Urge, slik som dem gjør med Solo, Coka Cola, julebrus og fruktsjampis? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det er Coca Cola company som har enerett på Urge Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, det er vel greit. Men coka cola og andre cola produkter tappes på mack i Tromsø (fremfor å få det sendt fra Oslo / Sverige) Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Coop i Holtandalen i Horten har ca inne 2 kasser nu. Kjøpte med 2 flasker selv ^^ Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Var på Mega i stad. Leita en stund, men det var kjærlighet ved første blikk når jeg først fant den. Endret 2. september 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har vært innom både mega og kiwi og ingen av de hadde fått inn urge Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da fant jeg 1,5l i Ålesund! ENDELIG Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, det er vel greit. Men coka cola og andre cola produkter tappes på mack i Tromsø (fremfor å få det sendt fra Oslo / Sverige) All Coca Colaen her nede er tappet i Lørenskog Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kjøpte to flasker 1,5l med noen kamerater på skolen idag. Det var digg! Smakte minst like godt på stor flaske/pappkrus. Måtte riktignok innom 4 butikker før vi fant det (på Bunnpris), og der stod det jo ikke kaldt. Så vi putta noen i frysedisken og kom tilbake senere. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da fant jeg 1,5l i Ålesund! ENDELIG Hvilken butikk?? Har lett igjennom alle butikkene i ulsteinvik og hareid.. ikke en dritt å se av 1,5l URGE. Kontorstol: Noke å finne i våja? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da fant jeg 1,5l i Ålesund! ENDELIG Hvilken butikk?? Har lett igjennom alle butikkene i ulsteinvik og hareid.. ikke en dritt å se av 1,5l URGE. Kontorstol: Noke å finne i våja? Var innom Rema 1000 ved Tinghuset, fordi det er nærmeste butikken. Har ikke sjekka noen andre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, det er vel greit. Men coka cola og andre cola produkter tappes på mack i Tromsø (fremfor å få det sendt fra Oslo / Sverige) All Coca Colaen her nede er tappet i Lørenskog Jeg visste ikke at det ble tappet noen andre steder i Norge enn på Lørenskog. Er det noen som har prøvd en blindetest for å sjekke om det smaker likt? Den svenske Colaen og den jeg kjøper i Syden smaker annerledes enn den her hjemme. Og når vi først er inne på smak, har jeg hørt en litt oppsiktsvekkende/sær historie om Cola: Kanskje litt OT, men jeg kan jo ta det her siden både Cola og Urge er Coca Cola-produkter. En venn av meg fortalte at ca. annenhver mnd. forandres smaken på Coca Cola littegrann. Dette er fordi man ikke skal bli lei. Man begynner kanskje å gå lei etter to mnd. med hard Cola-drikking, så de forandrer smaken litt for at man skal bli "frelst" igjen og fortsette å drikke dette himmelske vannet. Er dette en sann historie? I dag fant jeg endelig halvannen liters Urge. Jeg kjøpte med meg to flasker og nå er det bare litt igjen av den siste. Det er merkelig hvor mye bedre det smaker når jeg heller litt iskald Urge oppi et glass enn det gjør når jeg drikker det rett av 0,5-flaska. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå