Liberalistiske Samebror Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 jeg kommer til å bli sur viss det ikke får kjøpt det!! nei nå skal det hamstres Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvorfor skal alle hamstre? Er dere så redde for at de skal bli tatt ut av produksjon igjen? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ve, de vil vel gi coka cola sjokk når det er den best selgende brusen første uka Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ve, de vil vel gi coka cola sjokk når det er den best selgende brusen første uka Kan ikke se at Coca Cola blir noe annet enn glad, siden Urge er produsert av Coca Cola Company? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Kan se for meg at salget går til himmels nå i begynnelsen fordi alle skal hamstre, for så å dale igjen når alle er dritlei Urge.. Endret 1. september 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hvis jeg skal unne meg noe skikkelig godt kjøper jeg cola zero på glassflaske. Cola Zero på glassflaske? Det har jeg aldri sett noe til her i Stavanger. Endret 1. september 2008 av Tchernobog Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det er 1 eller 2 bunnprisbutikker her i Kristiansund som har slikt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ve, de vil vel gi coka cola sjokk når det er den best selgende brusen første uka Kan ikke se at Coca Cola blir noe annet enn glad, siden Urge er produsert av Coca Cola Company? Hvem har sagt de ikke blir glad? Finnes postive sjokk og Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 De fleste butikker skal ha fått dette idag. Hvis ikke kommer det i løpet av uka. Jeg kjørte ut kasser til flere butikker idag. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Var innom på obs for noen timer siden. De hadde ikke Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Spør om de har fått det på lager, de kan ha fått varene, men kanskje de ikke har rukket å sette ut, eller funnet noen plass i hyllene til de enda. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 kjøpte tre flasker isted har den ene her nå med meg <3 Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg var på tre butikkar idag, det var ingenting der Og den siste 0,5 l sto bakerst på øverste hylle, så jeg nådde ikke opp Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hadde ikke på Coopen her heller:S Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skal ut en tur nå snart, og da skal jeg selvfølgelig sjekke Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nå har jeg kjøpt meg fire flasker på en Spar-butikk. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ve, de vil vel gi coka cola sjokk når det er den best selgende brusen første uka Kan ikke se at Coca Cola blir noe annet enn glad, siden Urge er produsert av Coca Cola Company? Hvem har sagt de ikke blir glad? Finnes postive sjokk og Jepp, var et slikt jeg mente Vet faktisk ikke om mack har startet produksjonen av 1.5l urge her i Tromsø (tror iallfall de tapper urge her). Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skal ut en tur nå snart, og da skal jeg selvfølgelig sjekke Fann du noke i våje? Nå har jeg kjøpt meg fire flasker på en Spar-butikk. Hvor var dette? Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skal ut en tur nå snart, og da skal jeg selvfølgelig sjekke Fann du noke i våje? Nå har jeg kjøpt meg fire flasker på en Spar-butikk. Hvor var dette? I Bergen Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Morsomt med de energiinnhold-merkene på de nye 1.5-flaskene. Er kanskje ikke den beste brusen å sette sånn informasjon på da, for salgets skyld hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå