Überadri Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 6 døgn og 10 minutter igjen! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Synes vi også kunne få Red Bull (355ml ) og 2L Mountain Drew (slik som i USA og England). Synes igrunn at vi burde fjerne 1.5l til fordel for 2l jeg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Red bull er en slik energibombe at jeg er glad det ikke finnes i Norge. Jeg synes vi kunne fjerna de andre energidrikkene med det samme også. Men en ting er at det er trivelig at det kommer urge på 1,5 litersflasker. Men jeg klarer ikke helt å se at det er en så big deal at man må telle ned antall dager og timer. Man får da kjøpt urge på 0,5 litersflasker mens man venter Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jupp, men de blir så fort drukket opp! Kjører frem og tilbake til 10,- brusdispenseren nesten hver dag Da er det stort sett Urge det går på. Endret 27. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gleder meg så sjukt nå, skal storhandle Urge'n, min kjære Urge'n. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Så imorgen skjer det? Kommer den da til de fleste butikkene eller er det da CC begynner å SENDE dem ut? 5 til prisen av 3 hos spar? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Om Smart Club får inn Urge, da klikker det helt, de kjører tilbud på kasser med brus for tiden. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Meny har jo alltid mye utvalg, de har et tilbud der du kan fylle en kasse for 80 kr + pant... Tenk all den urgen.... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvis jeg kunne drikke Urge hadde jeg blitt mer glad hvis den kom på boks eller glassflaske Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nå er du bare vrang, hvilken rolle spiller det egentlig? Ville du ha blitt mer glad i melk om det kom på glassflasker enn i kartong? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kjøpte meg en stor Urge-flaske i går. De var kommet til en lokalbutikk. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vel tenker jeg fyrer av gårde til enten Meny eller Smart i morgen, billigst blir nok hos Smart hvis de kommer til å ta inn Urge, KR 69,- + pant for kasse der nå, 1.5L. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Nå er du bare vrang, hvilken rolle spiller det egentlig? Ville du ha blitt mer glad i melk om det kom på glassflasker enn i kartong? Vrang nei? Hvis jeg skal unne meg noe skikkelig godt kjøper jeg cola zero på glassflaske. Nest best er på boks. Etter det kommer 0,5 litersflaske. Kjipbrusen kommer på 1,5 litersflaske som man egentlig bare kjøper fordi det er billig. EDIT: Og ja, melk på glassflaske er tusen ganger bedre enn i kartong Endret 31. august 2008 av L_C Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nå er du bare vrang, hvilken rolle spiller det egentlig? Ville du ha blitt mer glad i melk om det kom på glassflasker enn i kartong? Helt klart. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nå er du bare vrang, hvilken rolle spiller det egentlig? Ville du ha blitt mer glad i melk om det kom på glassflasker enn i kartong? Definitivt. Så å si alt som er på glass er bedre enn kartong/plastflaske. Ketchup på glassflaske, Cola på glassflaske, og melk på glassflaske er helt klart mye bedre. Hadde Urge kommet på glassflasker hadde det vært digg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vi har det for godt her i landet... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Om jeg hører at det er noen desperate sjeler som camper utenfor butikkene så de kan skaffe seg Urge ved åpning... ja... da er det bare å begynne å grine... eller le. Endret 31. august 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå