Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Light variant? Høres ut som en brus for særinger. :D

Vel og merke særinger som ikke orker å stappe i seg en hel middags verdi av kalorier i ei flaske brus ;)

Urge er jævlig godt det, men det er ikke verdt å bli feit og full av sukker :) De fleste Lightvarianter smaker akkurat like godt (bedre i mine øyne) enn de med sukker. Om jeg kunne velge uten å tenke på sukker engang, så hadde jeg lett drukket ei cola light foran en vanlig cola . ANY DAY!

Lenke til kommentar

Å kose seg litt er jo lov da, med mindre du har det veldig lett med å gå opp i vekt, da er det jo forståelig. Jeg f.eks spiser/drikker hva enn jeg vil uten at det skjer en dritt, har høy forbrenning + jeg trener noen dager i uka, so it's all good. :)

Lenke til kommentar

Men når man koser seg like mye med lightbrus som med vanlig brus, så velger jeg heller å kose meg litt med lightbrus , så kan jeg heller spise noe annet for de kaloriene jeg "sparer" på å ikke tylle i meg sukkerbrus med 70 kalorier pr dl. På en liter tilsvarer det en god middag f.eks :)

Lenke til kommentar
Men når man koser seg like mye med lightbrus som med vanlig brus, så velger jeg heller å kose meg litt med lightbrus , så kan jeg heller spise noe annet for de kaloriene jeg "sparer" på å ikke tylle i meg sukkerbrus med 70 kalorier pr dl. På en liter tilsvarer det en god middag f.eks :)

Trudde det var ca 50kcal pr dl jeg.

Lenke til kommentar

Det med light-brus spørs. Det har mye med vane å gjøre, men også mye med kvalitet å gjøre. Det er to light-brus jeg syns er gode, Coca-Cola Zero og Solo Super. Disse foretrekker jeg foran sukkervariantene, både fordi de smaker subjektivt like godt, og fordi de inneholder færre kalorier. Andre brustyper styrer jeg helst unna, men om jeg "må" så foretrekker jeg sukkervariantene. Et unntak er Pepsi Max, som jeg egentlig ikke liker i det hele tatt, men av og til drikker som avveksling fra Zero.

Lenke til kommentar
Jeg er med ! :D

Hadde jo vært sykt digg med 2 litersflasker da ! ;D

Men slikt finnes jo ikke i Norge, bare på LIDL, som legges ned......

Know, virkelig synd at LIDL er borte vekk nå, men er det noe håp om at noe av sortiment som var på LIDL blir å finne fremover på Coop eller hvem enn det var som tok over.

Lenke til kommentar

Trudde det var ca 50kcal pr dl jeg.

Det riktige er 56. Akkurat slik det bør være for oss tynne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...