Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm ikke helt sikker lenger, 1.5 - 2 år muligens?

Nærmere 10 år ;)

Det ble slutt på URGE på 1,5l i 1999.

Jeg drakk alltid Urge når jeg var mindre. Hver gang jeg fikk brus, var det Urge. Så var det en periode på mange å hvor jeg ikke drakk mye av det, men nå i den siste tiden har det kommet tilbake for fullt. Jeg gleder meg til 1. september, og skal gjøre mitt for at Coca-cola gjør dette til mer enn et prøveprosjekt.

Urge er tilbake!

Lenke til kommentar

Så artikkelen på yeye i mai og har vært på utkikk etter 1,5litere med Urge med gjevne mellomrom siden. Nå er det ikke så mange forskjellige butikker jeg er innnom og det er sikkert ikke så mange som kommer til å ha den på 1,5liter med en gang, men er det noen som har sette fårespeilt dator for når dette kan komme? eventuelt noen som allerede har sett noen i en eller anne butikk?

Lenke til kommentar

Kampanjen er over for helvette, nå kan vi alle glede oss, for det er nøyaktig 1 måned igjen til vi kan sprette våre 1,5l flasker! Foreslår at de som vil/kan poster bilder med sin aller første innkjøpte Urge flaske den første september!

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Kampanjen er over for helvette, nå kan vi alle glede oss, for det er nøyaktig 1 måned igjen til vi kan sprette våre 1,5l flasker! Foreslår at de som vil/kan poster bilder med sin aller første innkjøpte Urge flaske den første september!

Ja, og hvorfor ikke stille den ut på museum også? :p

Med det samme URGE på 1,5l flasker kommer ut igjen drar jeg til nærmeste SPAR-butikk og kjøper 5 stk av dem (da får du 40% avslag på prisen)

Endret av Daniel_91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...