Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, dette var morsomt, men synes det er litt teit att media skal gi lederen på facebook-gruppa all æren for dette! når det egentlig det er oss andre som har blitt med på dette!

der tar du feil.. tror du virkelig "vi andre" hadde komt på å lage denne gruppen? tror du det er mangen som hadde gjort en like bar jobb.. ikke mange, nei. han fortener den publisiteten han har fått.. han skulle nesten fått en tittel. "urgens gjenskaper" eller noe sånt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ja, dette var morsomt, men synes det er litt teit att media skal gi lederen på facebook-gruppa all æren for dette! når det egentlig det er oss andre som har blitt med på dette!

der tar du feil.. tror du virkelig "vi andre" hadde komt på å lage denne gruppen? tror du det er mangen som hadde gjort en like bar jobb.. ikke mange, nei. han fortener den publisiteten han har fått.. han skulle nesten fått en tittel. "urgens gjenskaper" eller noe sånt :p

cHilfiger lagde denne posten og da hadde det bare vært tidsspørsmål før noen la den ut på bl.a fjesbok. See where I'm going? Hyll cHilfiger!

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

det er sant nok at hvem som helst kunna ha gjort det, men likevel, han som lagde facebook gruppa bør jo få litt ære for å gjøre det før noen andre gjorde det, men han fortjener ikke all æren.

Endret av sCuper
Lenke til kommentar
neste må bli bli 2 liter da? for de håper eg på!

Siden det ikke selges (så vidt jeg vet) 2 litere i norge, tviler jeg på at det kommer 2 liter URGE med en gang etter at 1.5 har kommet.

Correct me if im wrong.

Lenke til kommentar
det er sant nok at hvem som helst kunna ha gjort det, men likevel, han som lagde facebook gruppa bør jo få litt ære for å gjøre det før noen andre gjorde det, men han fortjhener ikke all æren.

Enig der...!

Han lagde gruppa, vi gjorde jobben ;) Men han skal ha kudos for å ha kommet på ideen da ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...