cHilfiger Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg skriver forøvrig ikke opp flere folk, fordi jeg finner det unødvendig siden URGE kommer på 1.5 Liters flasker 1. spetember... Hvis noen har reaksjoner på dette innlegget. ta det på PM og ikke i tråden! Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Urge power! Har 2 flakser urge hver eneste dag Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 neste må bli bli 2 liter da? for de håper eg på! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 URGE på 1,5 liters flaske, fantastisk. Jeg er medlem av gruppen på Facebook og dette blir bra. Gleder meg til å kjøpe en 1,5 liters flaske på butikken etter sommerferien. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Ja, dette var morsomt, men synes det er litt teit att media skal gi lederen på facebook-gruppa all æren for dette! når det egentlig det er oss andre som har blitt med på dette! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja, dette var morsomt, men synes det er litt teit att media skal gi lederen på facebook-gruppa all æren for dette! når det egentlig det er oss andre som har blitt med på dette! der tar du feil.. tror du virkelig "vi andre" hadde komt på å lage denne gruppen? tror du det er mangen som hadde gjort en like bar jobb.. ikke mange, nei. han fortener den publisiteten han har fått.. han skulle nesten fått en tittel. "urgens gjenskaper" eller noe sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Ja, dette var morsomt, men synes det er litt teit att media skal gi lederen på facebook-gruppa all æren for dette! når det egentlig det er oss andre som har blitt med på dette! der tar du feil.. tror du virkelig "vi andre" hadde komt på å lage denne gruppen? tror du det er mangen som hadde gjort en like bar jobb.. ikke mange, nei. han fortener den publisiteten han har fått.. han skulle nesten fått en tittel. "urgens gjenskaper" eller noe sånt cHilfiger lagde denne posten og da hadde det bare vært tidsspørsmål før noen la den ut på bl.a fjesbok. See where I'm going? Hyll cHilfiger! Endret 21. juni 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) det er sant nok at hvem som helst kunna ha gjort det, men likevel, han som lagde facebook gruppa bør jo få litt ære for å gjøre det før noen andre gjorde det, men han fortjener ikke all æren. Endret 22. juni 2008 av sCuper Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 neste må bli bli 2 liter da? for de håper eg på! Siden det ikke selges (så vidt jeg vet) 2 litere i norge, tviler jeg på at det kommer 2 liter URGE med en gang etter at 1.5 har kommet. Correct me if im wrong. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 det er sant nok at hvem som helst kunna ha gjort det, men likevel, han som lagde facebook gruppa bør jo få litt ære for å gjøre det før noen andre gjorde det, men han fortjhener ikke all æren. Enig der...! Han lagde gruppa, vi gjorde jobben Men han skal ha kudos for å ha kommet på ideen da Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Litt sent kanskje, men gratulerer for dere som dette berører Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Synes han burde fått noe ære (noe som ikke kommer fram i posten min lengre opp) Men det eneste vi får er "Han har klart og få med seg xx antall folk med seg som er veldig bra etc." Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Lmao Korka, it's over, we won! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Dette er meget bra. Dette har jeg ventet på lenge. Hvor lenge siden er det egentlig at vi hadde 1,5l flasker? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hmm ikke helt sikker lenger, 1.5 - 2 år muligens? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hmm ikke helt sikker lenger, 1.5 - 2 år muligens? Nærmere 10 år Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Urge på boks Er med jeg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå