Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah! Great news!

Men i den artikkelen høres det jo ut som det er han karen som har klart det, men det er jo alle medlemmene som har klart dette...! Hvem som helst kunne lagd en gruppe liksom...!

En utrolig bra nyhet uansett da ;)

Lenke til kommentar

Urge er godt det, men personlig synes jeg det er mer enn nok med 0,5 liter. Brusen er såpass søt at større mengder lett blir kvalmende, og lysten på Urge får seg gjerne også en knekk etter endt inntak av en halvliter, for så å gå i dvale til den melder seg på nytt noen uker etterpå og kroppen nok en gang er klar for en flaske. Jeg er redd for at 1,5 l rett og slett blir overkill, eller aktuell kun for storfamilier der flaska rekker til en passe mengde brukerdoser.

Lenke til kommentar

1,5 L er praktisk med en kompis eller to på besøk.

Drukket 2 stk 0,5 L på fisketur i dag, samt at jeg kutta meg i venstre hånd da jeg satt å spikka på en kvist.. Måtte sy 4 sting xD Trur brusen hjalp på både før og etter jeg kutta meg :p

*helbredelsesdrikkke/helsedrikk* :tease::rofl:

Lenke til kommentar
Hva med å starte en guppe på facebook for de som ønsker tidligere release av 1.5L flasker?

Tviler på at DET vil ha noe særlig effekt, men er jo bare å prøve da, spørs om Coca-Cola vil bry seg om mer masing, men de bør jo det egentlig siden vi er jo kundene. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

20 flasker er da en veldig god start. Men jeg går nok heller for et mer stabilt nivå. Et noe fast antall i ukene.

Seriøst, greit at Urge er deilig, men INGEN drikker 20 flasker på noen timer og 90% overdriver Urgebruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...