Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Urge fantes vel på boks for MANGE år siden... Mye mulig i iallefall, men tviler på at du har sett Urge i Thai' ettersom at Urge er en svært eksklusiv brus som kun selges i Norge og har kun blitt solgt i noen få andre land tidligere. Enten så hadde du en fin drøm når du var der eller så var det kanskje noe som lignet? :p

Det var nok en annen brus som var grønn. Eller så har jeg jo kanskje drømt

Kan det være Mountain Dew du tenker på?

Froressten Urge er da ikke grønn? Mer gul og oransje

Endret av jonna123
Lenke til kommentar
Urge fantes vel på boks for MANGE år siden... Mye mulig i iallefall, men tviler på at du har sett Urge i Thai' ettersom at Urge er en svært eksklusiv brus som kun selges i Norge og har kun blitt solgt i noen få andre land tidligere. Enten så hadde du en fin drøm når du var der eller så var det kanskje noe som lignet? :p

Helt sikker på at det er Urge

Lenke til kommentar

Det har irritert meg også dette her. Spesielt irriterende er det å dra på lan og måtte betale dyrt for flere 0.5L flasker, i stedet for èn 1.5L flaske.

Du kan skrive meg opp på listen.

EDIT: Btw, fikk tine smør på bali for noen år siden, så kanskje det var Urge han så i thailand. Morsom tanke i hvert fall.

DISCLAIMER: Ja, jeg vet at min historie ikke på noen måte beviser hans.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Jeg har hørt at Urge git deg mindre pikk

Og jeg har hørt at man kan dø momentant av å drikke Urge.

Aldri drikk det igjen! :scared:

men jeg har faktisk hørt det selv:P det med mindre pikk :L

ikke at jeg tror på det men er faktisk flere som har påpekt det når jeg har drukket det, var litt komisk den ene gangen, da en venninne sa til meg,"ikke drikk den, du får mindre utstyr!" begynte nesten å le jeg :p

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at Urge git deg mindre pikk

Og jeg har hørt at man kan dø momentant av å drikke Urge.

Aldri drikk det igjen! :scared:

men jeg har faktisk hørt det selv:P det med mindre pikk :L

ikke at jeg tror på det men er faktisk flere som har påpekt det når jeg har drukket det, var litt komisk den ene gangen, da en venninne sa til meg,"ikke drikk den, du får mindre utstyr!" begynte nesten å le jeg :p

Det er nok et tilfelle av send-ordet-rundt effekten (der man sender et ord rundt i en ring og ser hva det blir til). En person spøket med noe, og det ble tilslutt til et rykte.

Uansett, det er ingenting i ingrediensene som skulle ha noen krympende effekt. (Har en urge stående her. Gikk gjennom ingrediensene på wikipedia mens jeg ventet på noe.)

Lenke til kommentar

Helt sikker på at det er Urge

De selger Urge i USA og tror jeg eller gjorde hvertfall, tror den heter Surge der.. samme logo hvertfall.. Husker jeg alltid kjøpte meg URge i Danmark og, der hadde de den i 3 forskjellige flasker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...