-Tommy Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har hørt at Urge git deg mindre pikk Bare kødd.... Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Urge fantes vel på boks for MANGE år siden... Mye mulig i iallefall, men tviler på at du har sett Urge i Thai' ettersom at Urge er en svært eksklusiv brus som kun selges i Norge og har kun blitt solgt i noen få andre land tidligere. Enten så hadde du en fin drøm når du var der eller så var det kanskje noe som lignet? Det var nok en annen brus som var grønn. Eller så har jeg jo kanskje drømt Kan det være Mountain Dew du tenker på? Froressten Urge er da ikke grønn? Mer gul og oransje Endret 22. mai 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Urge fantes vel på boks for MANGE år siden... Mye mulig i iallefall, men tviler på at du har sett Urge i Thai' ettersom at Urge er en svært eksklusiv brus som kun selges i Norge og har kun blitt solgt i noen få andre land tidligere. Enten så hadde du en fin drøm når du var der eller så var det kanskje noe som lignet? Det var nok en annen brus som var grønn. Eller så har jeg jo kanskje drømt Kan det være Mountain Dew du tenker på? Froressten Urge er da ikke grønn? Mer gul og oransje Helt sikker på at det er Urge Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Urge er grønn, gul og orange samtidig! Det er fordi den faktisk er radioaktiv ^^ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kan det være Mountain Dew du tenker på?Froressten Urge er da ikke grønn? Mer gul og oransje Det var sikkert Mountain Dew jeg så. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har hørt at Urge git deg mindre pikk Og jeg har hørt at man kan dø momentant av å drikke Urge. Aldri drikk det igjen! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det har irritert meg også dette her. Spesielt irriterende er det å dra på lan og måtte betale dyrt for flere 0.5L flasker, i stedet for èn 1.5L flaske. Du kan skrive meg opp på listen. EDIT: Btw, fikk tine smør på bali for noen år siden, så kanskje det var Urge han så i thailand. Morsom tanke i hvert fall. DISCLAIMER: Ja, jeg vet at min historie ikke på noen måte beviser hans. Endret 22. mai 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har hørt at Urge git deg mindre pikk Og jeg har hørt at man kan dø momentant av å drikke Urge. Aldri drikk det igjen! men jeg har faktisk hørt det selv:P det med mindre pikk :L ikke at jeg tror på det men er faktisk flere som har påpekt det når jeg har drukket det, var litt komisk den ene gangen, da en venninne sa til meg,"ikke drikk den, du får mindre utstyr!" begynte nesten å le jeg Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har hørt at Urge git deg mindre pikk Og jeg har hørt at man kan dø momentant av å drikke Urge. Aldri drikk det igjen! men jeg har faktisk hørt det selv:P det med mindre pikk :L ikke at jeg tror på det men er faktisk flere som har påpekt det når jeg har drukket det, var litt komisk den ene gangen, da en venninne sa til meg,"ikke drikk den, du får mindre utstyr!" begynte nesten å le jeg Det er nok et tilfelle av send-ordet-rundt effekten (der man sender et ord rundt i en ring og ser hva det blir til). En person spøket med noe, og det ble tilslutt til et rykte. Uansett, det er ingenting i ingrediensene som skulle ha noen krympende effekt. (Har en urge stående her. Gikk gjennom ingrediensene på wikipedia mens jeg ventet på noe.) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har hørt at Urge git deg mindre pikk Bare kødd.... Hørte nettopp at man kan bli impotent av Urge, men kun etter store mengder over lang tid. Kan noen be-/av- krefte dette? Drakk forresten en god kald Urge idag mens jeg vasket bilen Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja kan ikke noen vennligst komme med noen fakta/kildemateriale her. Er jo helt latterlig med "men jeg har hørt [insert påstand]". Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hadde aldri sett denne tråden hadde det ikke vert for den nye forumpuls tjenesten Hiver meg på lasset jeg og. JA TIL 1,5L URGE FLASKER!! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja frå meg også. Er så upraktisk med berre små flasker når ein vil ha litt større mengder av ein super drikk. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har hørt at Urge git deg mindre pikk Jeg er et levende bevis på det motsatte. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg har hørt at Urge git deg mindre pikk Jeg er et levende bevis på det motsatte. Haha :!: Men sideeffekten var hjerneskade (Dain Bramaged)? Endret 22. mai 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) feilpost Endret 22. mai 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Kjeksmannen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 skriv meg opp! Urge er best! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Urge fantes vel på boks for MANGE år siden... Mye mulig i iallefall, men tviler på at du har sett Urge i Thai' ettersom at Urge er en svært eksklusiv brus som kun selges i Norge og har kun blitt solgt i noen få andre land tidligere. Enten så hadde du en fin drøm når du var der eller så var det kanskje noe som lignet? Det var nok en annen brus som var grønn. Eller så har jeg jo kanskje drømt Kan det være Mountain Dew du tenker på? Froressten Urge er da ikke grønn? Mer gul og oransje Helt sikker på at det er Urge De selger Urge i USA og tror jeg eller gjorde hvertfall, tror den heter Surge der.. samme logo hvertfall.. Husker jeg alltid kjøpte meg URge i Danmark og, der hadde de den i 3 forskjellige flasker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 @khaffner, høh? Noe som mangler der eller? De solgte urge i USA under navnet Surge tidligere ja. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Støtter dette fullt ut! McHalvorsen: Norge er det eneste landet hvor Urge selges. "Surge" floppet i USA. Endret 22. mai 2008 av StupidNick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå