aleksander_sk Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har akkurat fått bygget meg en HTPC. Planen var å kjøre den ilag med en PS3 inn i AVrecieverens HDMI switch og derifra opp i lcden. Når jeg gjør dette blir bildet på skjermen på en måte dekket med et lilla lag. Det er en uhyre skarp og ubehagelig farge i allefall. Det går fint å kjøre HTPCen direkte i LCD, og det går også fint å kjøre den med vanlig pc-kabel. Har tuklet mye rundt på min Denon 2308 (reciever) for å prøve å finne noe som kan endre på bildet, men etter en lang leting virker det ikke lengre som det er her problemet ligger. Det jeg har kommet frem til er at det mest sannsynlig må være noe som crasher av det som blir sendt ut fra pcen og det recieveren behandler. Jeg har et Gigabyte GA-MA780S2H hovedkort med integrert Radeon HD 3200 grafikkort. Om det er noen som har prøvd på lignende og har måttet stilt inn noe spesielt på skjerminnstillingene så hadde jeg vært veldig takknemlig for svar. Vil nødig levere inn forsterkeren på reparasjon for å kun få vite at alt er bra med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå