Gå til innhold

Kjøpe softgun, hvor?

Devil123

Anbefalte innlegg

"Kjøp trygt og billig, kjøp hos...."

hehe

Jeg skal kjøpe en softgun som går på gass, men jeg lurer på hvor jeg burde kjøpe for og få det BRA men ikke alt for dyrt...og 2 ting til, ikke langt fra Tønsberg området og det skal være pistol, med mulighet for helautomatisk...noe alla Glock eller noe sånnt...

helst ikke nettsted..

Endret av Devil123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Birthday: 10 Nov 1991"

Det er 18års grense på Airsoft, hvis du ikke har disp (som jeg er rimelig sikker på du ikke har, da du da hadde vist hvem som selger)

Jeg er over 18, jeg bruker kontoen til lillebror...har du noe i mot det?

Lenke til kommentar
"Kjøp trygt og billig, kjøp hos...."

hehe

Jeg skal kjøpe en softgun som går på gass, men jeg lurer på hvor jeg burde kjøpe for og få det BRA men ikke alt for dyrt...og 2 ting til, ikke langt fra Tønsberg området og det skal være pistol, med mulighet for helautomatisk...noe alla Glock eller noe sånnt...

helst ikke nettsted..

hvis du skal kjøpe en bra softgun for rimelig pris, bør du se på nettsiden guntech.no et bra utvalg av softguns

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil ha tips om nettsteder?

Sverige har uansett softiser til salgs, og ikke er de strenge på alder heller stort sett .(dessverre)

Om du skal absolutt til butikk, ville jeg tatt kontakt med Top Secret i Oslo f.eks. (om de fortsatt eksisterer)

De har mye rart av våpen og utstyr, og har de ikke det du ser etter, vet de sikkert hvor man evt. får tak i det.

Lenke til kommentar
veit ikke om noen så det, men jeg skrev "Helst ikke nettsted"

men takk for gode sider da i hvertfall:)

noen som veit noe om sandefjord paintball??

kvalitet, garantier ol.

Sandefjord paintball er drit bra:) Har handla alt mitt utstyr der. ALDRI bruk paintballnorge vis du skal kjøpe paintball...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...