Devil123 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) "Kjøp trygt og billig, kjøp hos...." hehe Jeg skal kjøpe en softgun som går på gass, men jeg lurer på hvor jeg burde kjøpe for og få det BRA men ikke alt for dyrt...og 2 ting til, ikke langt fra Tønsberg området og det skal være pistol, med mulighet for helautomatisk...noe alla Glock eller noe sånnt... helst ikke nettsted.. Endret 28. april 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 "Birthday: 10 Nov 1991" Det er 18års grense på Airsoft, hvis du ikke har disp (som jeg er rimelig sikker på du ikke har, da du da hadde vist hvem som selger) Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 "Birthday: 10 Nov 1991" Det er 18års grense på Airsoft, hvis du ikke har disp (som jeg er rimelig sikker på du ikke har, da du da hadde vist hvem som selger) Jeg er over 18, jeg bruker kontoen til lillebror...har du noe i mot det? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tviler på at han hadde noe imot at du bruker kontoen til lillebroren din, siden han ikke visste om det i det hele tatt. Lenke til kommentar
M to the S Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Må si at jeg tviler på du er 18 år, men skal ikke være ekkel nå. I Sverige så er det mange butikker som selger Softguns. Bare spør noen fra lokalet, men det er en side som er billig og grei nemlig www.kims.nu Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg kjøpte min gassdrevne softgun på Qxl. Lenke til kommentar
Barstad Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde ingen problemer med å kjøpe softgun på wasteland.no, kjapp levering. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 veit ikke om noen så det, men jeg skrev "Helst ikke nettsted" men takk for gode sider da i hvertfall:) noen som veit noe om sandefjord paintball?? kvalitet, garantier ol. Lenke til kommentar
BlingSingh Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 "Kjøp trygt og billig, kjøp hos...."hehe Jeg skal kjøpe en softgun som går på gass, men jeg lurer på hvor jeg burde kjøpe for og få det BRA men ikke alt for dyrt...og 2 ting til, ikke langt fra Tønsberg området og det skal være pistol, med mulighet for helautomatisk...noe alla Glock eller noe sånnt... helst ikke nettsted.. hvis du skal kjøpe en bra softgun for rimelig pris, bør du se på nettsiden guntech.no et bra utvalg av softguns Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil ha tips om nettsteder? Sverige har uansett softiser til salgs, og ikke er de strenge på alder heller stort sett .(dessverre) Om du skal absolutt til butikk, ville jeg tatt kontakt med Top Secret i Oslo f.eks. (om de fortsatt eksisterer) De har mye rart av våpen og utstyr, og har de ikke det du ser etter, vet de sikkert hvor man evt. får tak i det. Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 sandefjor paitball tor jeg er gangske bra... ste broren min har handla nesten hele air soft kittet sit derfra... det er jo en butikk og så du kan joj dra dit å se.... Lenke til kommentar
Aleogrum Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 veit ikke om noen så det, men jeg skrev "Helst ikke nettsted" men takk for gode sider da i hvertfall:) noen som veit noe om sandefjord paintball?? kvalitet, garantier ol. Sandefjord paintball er drit bra:) Har handla alt mitt utstyr der. ALDRI bruk paintballnorge vis du skal kjøpe paintball... Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kjøp på gammelt og nytt i drammen sentrum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå