ekwathne Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan man spille GTA4 på PS3 med usb tastatur og mus som på PC, eller må man bruke PS3 kontrolleren? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Slenger meg på denna her Spør i samme slengen om det går ann å koble til vanelig mus og tastatur til ps3? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Slenger meg på denna her Spør i samme slengen om det går ann å koble til vanelig mus og tastatur til ps3? Plugg inn så ser du. Tidsparende svar; Ja. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Slenger meg på denna her Spør i samme slengen om det går ann å koble til vanelig mus og tastatur til ps3? Plugg inn så ser du. Tidsparende svar; Ja. Støtter det alle spill ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Det høres bra ut. Alltid likt å spille med tastatur og mus bedre enn kontroller. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 eg kan da aldri tru dei har implementert spilling med mus å tastatur i gta iv...dette hadde vertfall vorte veldig overaskande..og me hadde nok fått høyrt om det fort.. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nei man kan ikke bruke tastatur og mus i spillene på PS3, kun i operativsystemet. Det finnes riktignok måter å ordne dette på. Så en "macgyver løsning" på youtube engang Du får søke på google så finner du det sikkert! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er vel bare unreal tournament 3 som har full støtte for mus og tastatur? Og ja ps3 støtter alt av mus og tastatur så lenge de er blåtann eller usb Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Men spillene støtter det ikke ? Det er jo ikke no vits da Men åssen fugerer mus i PS3 OS'et? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 akkurat som en mus på en pc. Funker veldig bra med trådløs mus og tastatur veldig greit når man surfer på nettet på PS3 for eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå