Reite Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har begynt å få et merkelig problem med PCen i det siste. Når jeg slår den på om morgenen så får jeg ikke noe bilde, og skjermen bare viser no signal. Jeg slår den av, venter litt og slår det på igjen og da kan det hende den virker, om ikke så gjør jeg det en gang til og da virker den som regel.. Jeg har på PCen hele dagen og har absolutt ingen problemer med den. Den fungerer helt fint når den er på. Det er bare om morgenen dette skjer. Er det noen som har noe anelse om hva det kan være som gjør dette? PCen er forholdsvis ny, har core 2 duo prosessor og 7900GT skjermkort. Er litt usikker på andre komponentene akkurat nå, men kan finne det ut om det er nødvendig. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Det KAN være at strømforsyningen er defekt eller ikke leverer nok strøm/spenning til ett eller flere komponenter. Har du tilgang til å teste med en annen strømforsyning? Endret 28. april 2008 av Caze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå